حامد حدادی در گفتگو با سایت فدراسیون بسکتبال؛ بازیهای تدارکاتی آمادگی تیم ملی را برای پنجره سوم بالا می برد / اردوی صربستان مثمر ثمر است

کاپیتان تیم ملی بسکتبال کشورمان گفت: دو بازی تدارکاتی برای تیم ملی در صربستان در نظر گرفته شده است که کمک می‌کنید آماده‌تر به مصاف قزاقستان و سوریه برویم.

 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، حامد حدادی کاپیتان تیم ملی بسکتبال کشورمان در آستانه اعزام به اردوی تدارکاتی صربستان در گفتگو سایت فدراسیون بسکتبال، در خصوص وضعیت آمادگی تیم عنوان کرد: در سه هفته اردو تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم، خداراشکر بدون آسیب و با انگیزه بالایی به اردوی صربستان می‌رویم. دو بازی تدارکاتی برای تیم ملی در آن‌جا در نظر گرفته شده است تا آماده‌تر به بازی مقابل سوریه و قزاقستان برسیم. علاوه بر این دو بازی، می‌توانیم حدود ۱۰ جلسه تمرین در صربستان داشته باشیم.

او گفت : امیدوارم بدون آسیب و مصدومیت این اردو هم برگزار شود تا برای مسابقات انتخابی پنجره سوم جام جهانی صد در صد آمادگی را داشته باشیم.

حدادی تصریح کرد: در هفته اول و دوم اردوهای تیم ملی روی هماهنگی سیستم‌های تیم کار شد و در هفته سوم تیم قزاقستان را آنالیز کردیم. فکر می‌کنم قرار است تا در هفته چهارم هم تیم سوریه را آنالیز و روی سیستم‌های آن‌ها کار کنیم.  فکر می‌کنم دو بازی که در صربستان داریم حیلی بتواند به ما کند. خود من یک سال است که با بازیکنان دیگر بازی نکردم، همچنین من و خیلی از بازیکن‌های دیگر از شرایط بازی دور بودیم، چندین بازی که در ایران با تیم ایران نوین داشتیم، کمک شایانی به تیم کرده است. ما تمام تلاشمان را می‌کنیم که در بازی مقابل قزاقستان و سوریه صد در صد توان خودمان در زمین بگذاریم و انشاالله بتوانیم با برد بیرون بیاییم.

  • 01:53
  • 1401/12/05
  • 2091