سینا واحدی در گفتگو با سایت فدراسیون بسکتبال؛ تیم ملی ایران نوین از بازیکنان جوان لیگ برتر تشکیل شد

بازیکن تیم ملی ایران نوین گفت: همه بازیکنان با انگیز هستند و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم، امیدوارم که بتوانیم در این مسابقات نتیجه خوبی بگیریم و در آینده همین بازیکن‌ها به تیم ملی بزرگسالان تزریق شوند و به این تیم کمک کنند.

 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، سینا واحدی بازیکن تیم ملی ایران نوین در آستانه‌ی رقابت‌های چهار جانبه ارمنستان طی گفتگو با سایت فدراسیون بسکتبال اظهار داشت: حدود چهار هفته از تمرینات خود را در اردوهای تیم ملی پشت سر گذاشتیم و بازیکنان در حال حاضر از آمادگی خوبی برخوردارند. تعدادی از بازیکنان در اردوی تیم ملی بزرگسالان حضور داشتیم و برای کمک به تیم ملی ایران نوین جهت حضور در مسابقاتی که در پیش داریم، به این تیم اضافه شدیم.
واحدی ادامه داد: مسابقات چهارجانبه ارمنستان، یک تورنمنت دوستانه است که با حضور چهار تیم، یعنی تیم ملی ایران نوین، تیم‌های ملی ارمنستان و سوریه و یک تیم از کالج آمریکا برگزار می‌شود. امیدوارم که بتوانیم بازی‌های خوبی را انجام دهیم و در این رقابت‌ها موفق باشیم.
وی در پایان تصریح کرد: بازیکن‌های تیم ایران نوین همه بازیکنان جوان لیگ برتر هستند، تقریباً اکثر بازیکنان زیر ۲۱ سال و تعدادی بالای ۲۱ سال دارند و در کل ترکیب جوانی داریم. همه بازیکنان با انگیز هستند و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم، امیدوارم که بتوانیم در این مسابقات نتیجه خوبی بگیریم و در آینده همین بازیکن‌ها به تیم ملی بزرگسالان تزریق شوند و به این تیم کمک کنند.

  • 01:56
  • 1401/12/05
  • 2224