برگزاری هفته ی بیست و یکم لیگ برتر بسکتبال کشور / لیگ برتر بسکتبال در آستانه ی پایان مرحله ی مقدماتی اول

هفته ی بیست و یکم لیگ برتر بسکتبال با انجام پنج بازی به پایان رسید ‌ تا این رویداد رقابتی در آستانه ی هفته ی پایانی مرحله یمقدماتی اول قرار گیرد .

 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بسکتبال ، هفته ی بیست و یکم رقابت های لیگ برتر بسکتبال  با پیروزی تیم های کاله مازندران ، نبوغاراک ، شهرداری گرگان ، پالایش نفت آبادان و فولاد هرمزگان همراه بود .

رعد پدافند هوایی تهران ۶۶_شهرداری گرگان ۸۶

پالایش نفت آبادان ۹۹_توفارقان آذرشهر ۸۰

کاله مازندران ۸۴_ مهرام تهران ۷۳

نبوغ اراک ۶۴_صنعت مس کرمان ۵۲

فولاد هرمزگان ۷۹_ آویژه صنعت پارسا مشهد ۷۲

مصاف مس رفسنجان _ذوب آهن اصفهان به دلیل  حضور تیم اصفهانی در سوپر لیگ غرب آسیا هفته ی گذشته برگزار شد که ذوب آهنبه برد ۶۸_۶۱ در رفسنجان دست یافت .

رقابت های لیگ برتر بسکتبال  دوشنبه ۱۰ بهمن ماه ، در هفته ی پایانی مرحله مقدماتی اول هم برگزار می شود و تیم های اول تا چهارم، پنجم تا هشتم و نهم تا دوازدهم در گروه های سه گانه مرحله ی مقدماتی را برگزار خواهند کرد .

شهرداری گرگان با ۴۰ امتیاز صدرنشین مرحله اول مقدماتی شده است . ذوب آهن اصفهان ۳۷ و کاله مازندران ۳۶ امتیازی در جایگاهدوم و سوم قرار دارند .

پالایش نفت آبادان با ۳۵ امتیاز و مهرام تهران با ۳۴ امتیاز در مکان های چهارم و پنجم رقابت بسیار نزدیکی برای قرار گرفتن در بینچهار تیم اول را در پایان مرحله مقدماتی اول دارند و این در حالی است که در هفته ی پایانی مقدماتی اول ، این دو تیم در بازی رو دررو در شهر قدس به مصاف هم می روند .

در بازی رفت شاگردان علی توفیق ۷۹ _۶۴ مهرام را در آبادان مغلوب کردند.

  • 02:43
  • 1401/12/05
  • 2234