دیدار روسای فدراسیون بسکتبال ایران و ترکیه در استانبول برای توسعه ی روابط و ارتقا سطح بسکتبال کشور

هدایت ترک اوغلو، رئیس فدراسیون بسکتبال ترکیه و جواد داوری رئیس فدراسیون بسکتبال ایران در استانبول دیدار و گفتگو کردند

هدایت ترک اوغلو، رئیس فدراسیون بسکتبال ترکیه و جواد داوری رئیس فدراسیون بسکتبال ایران در  استانبول دیدار و گفتگو کردند و درخصوص همکاری دو فدراسیون در راستای برگزاری کلینیک های دانش افزایی در ایران و ترکیه همچنین همکاری تیم های ملیبسکتبال  دو کشور به تفاهم رسیدند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بسکتبال ؛ جواد داوری رئیس فدراسیون بسکتبال  با هدایت ترک اوغلو، رئیس فدراسیونبسکتبال در استانبول دیدار و گفتگو کرد .

در این دیدار ، جواد داوری با اشاره به زلزله ی اخیر در ترکیه و جانباختن بسیاری از مردم به رئیس فدراسیون بسکتبال ترکیه تسلیتگفت و با مردم این کشور  ابراز همدردی کرد .

رئیس فدراسیون بسکتبال ترکیه نیز از همدردی مردم و مسئولین ایران  در زلزله ی مهیب ترکیه  تشکر کرد .

هدایت ترک اوغلو، رئیس فدراسیون بسکتبال  که خود از  قهرمانان و مدیران شاخص ورزش ترکیه است و سابقه ی خوبی در دورانقهرمانی و بازی در لیگ NBA  هم دارد ، از حضور جواد داوری  به عنوان یکی از قهرمانان ملی بسکتبال ایران در راس فدراسیون ابرازخرسندی کرد و  اظهار داشت : بسکتبال ایران با تفکرات و اندیشه های یک مدیر جوان و بسکتبالی  قطعا روزهای خوب و پرافتخاری رامی تواند تجربه کند.

هدایت ترک اوغلو گفت : حضور چهره های بسکتبالی که پس از دوران قهرمانی وارد عرصه مدیریت می شوند یک اتفاق خوب استبطوریکه روسای فدراسیون های بسکتبال چین ، روسیه و اسپانیا از جمله این کشورها هستند و باعث خوشحالی است که رئیسفدراسیون بسکتبال نیز از ملی پوشان موفق بسکتبال ایران بوده است .

هدایت ترک اوغلو ، پیراهن  شماره شش تیم ملی بسکتبال ترکیه را با نام جواد داوری به عنوان یادبود به رئیس فدراسیون بسکتبال ایراناهدا کرد.

در این دیدار روسای فدراسیون ؛ در خصوص شرکت مربیان ایران در کلینیک های دانش افزایی در ترکیه با هدف ارتقا دانش مربیان وبرگزاری این کلینیک ها در ایران به تفاهم رسیدند .

علاوه بر حضور مربیان ایرانی در کلینیک های دانش افزایی ترکیه ، قرار شد مدرسان بین المللی ترکیه نیز در کلینیک های فدراسیونبسکتبال ایران حضور یابند .

مقرر شد با هماهنگی و ارتباط متقابل دبیران دو فدراسیون ایران و ترکیه تیم های ملی رده های سنی  مختلف در بخش آقایان و بانوانهمکاری های خوبی را در راستای توسعه ی بسکتبال داشته باشند

  • 03:14
  • 1401/12/05
  • 79989