شهرداری گرگان و تیروژ حیات کردستان فینالیست لیگ برتر بسکتبال بانوان شدند

تیم های شهرداری گرگان و تیروژ حیات کردستان با پیروزی های دوم در مرحله ی نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال بانوان کشور، به فینال این رقابت‌ها راه یافتند .


به گزارش روابط عمومی فدراسیون بسکتبال ، بازی های دوم مرحله ی نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال بانوان در شهرهای گرگان و آبادان برگزار شد و شهرداری گرگان و تیروژ حیات کردستان با برتری مقابل حریفان خود به فینال این دوره از مسابقات راه یافتند.
شهرداری گرگان که در بازی اول مقابل گروه بهمن تهران در سالن دانشگاه صنعتی شریف تهران به برتری قاطع ۶۰_۴۳ رسیده بود در دیدار دوم مقابل گروه بهمن نیز برتری خود را تکرار کرد .در این دیدار شاگردان نیکا بیک لیک لی مقابل شاگردان فریناز طائرپور پیروزی ۷۳_۵۱ را رقم زدند تا به فینال راه یابند.
تیروژ حیات کردستان در حالی بازی دوم مقابل پالایش نفت آبادان را پیروز شد که در بازی اول در سنندج ، برتری قاطع ۶۶ _۳۹ را بدست آورده بود .
تیروژ حیات کردستان در آبادان هم پالایش نفت آبادان را با نتیجه ی ۶۶_۵۹ شکست داد و فینالیست شد.
بنابراین فینال لیگ برتر بسکتبال بین تیم های شهرداری گرگان و تیروژ حیات کردستان برگزار می شود و تیم های گروه بهمن تهران و پالایش نفت آبادان که در مرحله نیمه نهایی شکست خوردند ، برگزار کننده دیدار رده بندی خواهند بود .

  • 18:11
  • 1401/12/09
  • 68682