به گزارش روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، مراسم اختتامیه مسابقات بسکتبال کسب سهمیه باشگاههای غرب آسیا با حضور مسئولان فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی ایران، سازمان لیگ بسکتبال و جمعی از ورزشکاران و دستاندرکاران این رقابتها برگزار شد.
این مراسم علاوه بر جنبه ورزشی، رنگ و بوی فرهنگی نیز داشت و به یاد کودکان شهید دبستان شجره طیبه میناب برگزار شد؛ اقدامی که با گرامیداشت یاد شهدا همراه بود.همچنین بر اهمیت جایگاه راهبردی تنگه هرمز و ضرورت صیانت از آن تاکید شد.
فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی ایران برای ادای احترام به مقام والای دانش آموزان شهید مدرسه میناب و به نمایش گذاشتن سند جنایت آمریکایی صهیونیستی این مراسم را برگزار نمود.
در پایان این رقابت، تیم بسکتبال استقلال، سهمیه اول این مسابقات را به دست آورد و عنوان تیم برتر رقابتهای کسب سهمیه غرب آسیا را از آن خود کرد.