حامد حدادی : تلاش می کنم به شرایط بازی برسم

ملی‌پوش بسکتبال کشورمان با اشاره به طی کردن دوران نقاهت خود گفت: زمان دقیقی را برای بازگشتم به بسکتبال نمی‌توانم اعلام کنم چرا که باید به مرز آمادگی کامل برسم تا بتوانم در خدمت تیم ملی باشم.

حامد حدادی در خصوص زمان بازگشتش به میادین، توضیح داد: چهارده هفته از زمان انجام عمل جراحیم می‌گذرد و چند روزی است که راه رفتن را آغاز کرده‌ام، در این مدت پیاده‌روی و استخر را در برنامه دارم و تحت نظر کادر پزشکی و بدنساز، برنامه‌ها را پیش می‌برم تا آهسته آهسته به مرحله نرم دویدن و مسائل دیگر برسم.
وی ادامه داد: تلاشم این است که بتوانم هرچه زودتر خود به بازی برسانم اما در مورد بازگشتم به تیم ملی نمی‌توانم زمان دقیقی را اعلام کنم، این به نظر پزشک باز می‌گردد. باید طبق برنامه و آرام آرام پیش بروم تا به مرز آمادگی کامل برسم چرا که در غیر این صورت، احتمال آسیب دیدگی دوباره وجود دارد

او در مورد حضورش در جام‌جهانی بسکتبال، گفت: تمام تلاشم این است که بتوانم زودتر به میادین بسکتبال بازگردم، در مورد جام‌جهانی اگر خدا بخواهد در کنار سایر بازیکنان خواهم بود.
حدادی در مورد جدال دو تیم بسکتبال ذوب‌آهن و نفت عراق در سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا و مصاف دو نماینده ایران در نیمه‌نهایی این مسابقات خاطر نشان کرد: بازی خوبی بود و به نظرم خیلی راحت‌تر می‌توانستند این بازی را به سود خود خاتمه دهند، نماینده عراق هم تیم خوب و جنگنده‌ای بود و شاید قسمت این بود که نماینده ایران در تهران و در برابر چشمان هواداران خود به این برتری دست یابد. در مورد بازی بعدی هم بدون شک بازی زیبایی خواهد شد چرا که هم شهرداری گرگان و هم ذوب‌آهن تیم‌های خوبی هستند و باید منتظر یک جدال زیبا و تماشایی باشیم.
گفتنی است مرحله نیمه‌نهایی سوپر لیگ غرب آسیا بین دو تیم شهرداری گرگان و ذوب‌آهن اصفهان ۳۱ فروردین و ۷ اردیبهشت در تهران برگزار خواهد شد.


منبع : خبرگزاری ایرنا

  • 15:35
  • 1402/01/25
  • 13622