توس راوین سازه قهرمان جام رمضان خراسان رضوی شد

مسابقات بسکتبال خراسان رضوی در ماه مبارک رمضان با عنوان جام برکت و کرامت، برای دومین سال پیاپی با قهرمانی «توس راوین سازه» به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی هیئت بسکتبال خراسان رضوی، مجید ولی پور، رئیس هیئت بسکتبال خراسان رضوی در این باره گفت: این مسابقات با حضور 22 تیم از مشهد، شهرستان های این استان و یک تیم نیز از خراسان شمالی و با همکاری و حمایت ویژه معاونت سلامت و تربیت بدنی شهرداری مشهد برگزار شد.
ولی پور گفت: این مسابقات طی 19 شب در سالن زیبای امید و زندگی مشهد و با استقبال قابل توجه تماشاگران برگزار شد که در پایان ماه مبارک رمضان و با انجام بازی های پایانی، تیم های توس راوین سازه، رادین و ناحیه پنج به ترتیب رتبه های اول تا سوم را کسب و لوح تقدیر و جوایز 15، 10 و پنج میلیون تومانی مسابقات را دریافت کردند.
رئیس هیئت بسکتبال خراسان رضوی همچنین گفت: حضور مربیان و بازیکنان لیگ برتر و لیگ های دسته یک، ملی و سایر لیگ های کشور و حضور فعال باشگاه فرش مشهد با 5 تیم و حدود یکصد بازیکن در این مسابقات از ویژگی های مهم جام امسال به شمار می آمد که بر کیفیت و جذابیت مسابقات افزوده بود.
وی همچنین با اشاره به برگزاری جام رمضان بسکتبال بانوان مشهد، گفت: این مسابقات نیز با حضور 12 تیم از بسکتبال بانوان مشهد در سالن خانه سجاد مشهد برگزار شد که در نهایت تیم های بانوان فرش مشهد، روچیکا(1) و توس راوین سازه به ترتیب رتبه های نخست تا سوم و جوایز مسابقات را کسب کردند.
وی در پایان، از معاونت سلامت و تربیت بدنی شهرداری مشهد که در برگزاری این مسابقات و رونق بسکتبال در استان نقش مهم و موثری را ایفا کرده است و همچنین از حامیان تیم های حاضر  در این جام که گرمابخش بسکتبال شده اند، به طور ویژه قدردانی کرد.

  • 14:19
  • 1402/02/03
  • 12097