برگزاری کلینیک دانش افزایی مربیان بانوان بسکتبال به مدرسی النی کاپوچیانی/ النی کاپوچیانی: اطلاعاتم را با مربیان به اشتراک می گذارم

کلینیک دانش افزایی مربیان لیگ های بانوان بسکتبال ایران به مدرسی النی کاپوچیانی سرمربی تیم ملی بسکتبال بانوان در سالن بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، کلینیک دانش افزایی مربیان لیگ های بانوان بسکتبال به مدرسی النی کاپوچیانی و با حضور یکصد نفر از مربیان فعال از سراسر کشور صبح امروز در سالن بسکتبال چمجموعه ورزشی آغاز شد.

مراسم آغازین این کلینیک با حضور دکتر مریم کاظمی پور معاون توسعه ورزش بانوان، فتانه ملک نایب رئیس بانوان و محسن معزی فر دبیر کل فدراسیون بسکتبال برگزار شد.

این کلینیک زیر نظر کمیته آموزش فدراسیون بسکتبال و با محوریت آموزشی فضاسازی (spacing) در موقعیت دفاع و حمله ارائه شد.

النی کاپوجیانی سرمربی تیم ملی بسکتبال زنان پیرامون کلینیک دانش افزایی مربیان لیگ برتری گفت: امروز برای کلینیک دانش افزایی مربیان لیگ برتر اینجا هستیم و با این دوره دانش افزایی به مربیان آموزش می دهیم که چطور بازیکنان را آموزش دهند و ایده های جدیدی داشته باشند. من اطلاعاتم را با مربیان به اشتراک میگذارم و امیدوارم مثمر ثمر باشد و به آن ها کمک کند. 

وی افزود: امیدوارم این آموزش ها به پیشرفت روش بازی آن ها کمک کند. از رئیس فدراسیون بسکتبال آقای داوری، نایب رییس فدراسیون خانم ملک و تمام ارکان فدراسیون که برای بسکتبال زحمت 
می کشند و من را به این همایش دعوت کردند تشکر می کنم. اعتقاد دارم به مرور زمان مربیان و بازیکنان بهتر از قبل خواهند شد و به زمان نیاز داریم. مطمئنم می توانیم به مرور زمان کارهای بزرگی انجام دهیم.

به گفته محمد مهدی خیرخیز مسئول کمیته آموزش، روند برگزاری کلینیک های دانش افرایی با هدف ارتقا سطح عملکردی و دانش  مربیان در سراسر کشور ادامه خواهد داشت .

او گفت : هیات های استانی  هم می توانند در برگزاری این دوره ها همکاری و مشارکت لازم را داشته باشند .

گفتنی این کلینیک بک روزه عصر جمعه به پایان رسید .

  • 17:58
  • 1402/04/02
  • 11835