مراسم معارفه رئیس فدراسیون بسکتبال برگزار شد

مراسم تودیع مهیار عسگریان سرپرست پیشین و معارفه جواد داوری رئیس فدراسیون بسکتبال برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، مراسم تودیع و معارفه سرپرست پیشین و رئیس جدید فدراسیون با حضور نصرالله پریچهر و پرسنل فدراسیون در سالن جلسات فدراسیون برگزار شد.
در ابتدای این مراسم نصرالله پریچهر سرپرست امور مشترک فدراسیون‌ها، ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های مهیار عسگریان سرپرست پیشین فدراسیون، به رئیس فدراسیون بسکتبال تبریک گفت.
در ادامه حکم ریاست داوری که از سوی مقام عالی وزارت امضاء و ابلاغ شده بود به جواد داوری اهداء شد و تقدیر نامه‌ای نیز از سوی معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای به مهیار عسگریان سرپرست پیشین فدراسیون اهداء گردید.
در پایان نیز رییس فدراسیون بسکتبال طی سخنانی عنوان کرد: تلاش خواهم کرد تا در این مدت از صد در صد ظرفیت جامعه بسکتبال استفاده شود، قطعا در صورتی که کمیت وجود نداشته باشد، کیفیت نیز کاهش پیدا می‌کند. باید حداکثر ظرفیت جامعه بسکتبال در جهت توسعه بسکتبال بانوان و مخصوصا تیم‌های ملی که بسیار اولویت دارد، به کار برده شود. تیم‌های ملی نیاز به یک پوست اندازی دارند، اما می‌طلبد که کلیه جامعه بسکتبال یکپارچه و یک دست در این راستا تلاش کنند تا بتوانیم با سرعت بیشتری پوست اندازی کنیم.

  • 10:12
  • 1401/12/03
  • 2730