بهنام یخچالی: بازی های تدارکاتی نقاط ضعف و قوت تیم ملی را مشخص می کند/ بازیکنان تیم ملی باانگیزه هستند

بهنام یخچالی بازیکن باسابقه بسکتبال ایران در آستانه ی سومین حضور در جام جهانی قرار دارد، این بازیکن با ابراز رضایت از تمرینات تیم ملی، ابراز امیدواری کرد که در موقعیت کنونی، جامعه بسکتبال تیم ملی را حمایت کند و تیم ملی هم با نتیجه خوب دل مردم را شاد کند.

بهنام یخچالی ستاره بسکتبال ایران در گفتگو با سایت فدراسیون بسکتبال گفت : تمرینات بسیار خوبی را در اردوی ترکیه سپری کردیم و خدا را شکر بدون مصدومیت خاصی این اردو را به پایان رساندیم و اکنون دور دوم تمرینات هم آغاز شده و بازیکنان ملی پوش همگی با انگیزه هستند.

او ادامه داد : بازی تدارکاتی مقابل لبنان، پیامد تمریناتی که داشتیم، باعث شد که نقاط قوت و ضعف تیم در جریان مسابقه هم مشخص شود و  در ادامه هم بازیهای تدارکاتی خواهیم داشت و این مهم به شناسایی نقاط ضعف و برطرف کردن آنها کمک می کند.

بهنام یخچالی با اشاره به شکست ساحل عاج یکی از حریفان تیم ملی در جام جهانی از اردن گفت: شرایط آن مسابقه و مصدومیتها و آمادگی تیم ها را در جریان نیستم اما به هر حال این بازی نشان می دهد که اگر به آمادگی صد در صد برسیم، می توانیم بازیهای خوبی را در جام جهانی به نمایش بگذاریم .

این بازیکن باسابقه بسکتبال ایران گفت : جام جهانی پیش رو سومین جام جهانی  در دوران وررشی من محسوب می شود، در ادوار قبلی برخی صحبتهای که در خصوص تیم ملی مطرح می شد روی عملکرد تیم تاثیر منفی می گذاشت،  ان شالله انتظار داریم برای این دوره مردم حمایت کنند و امیدواریم با عملکرد خوبمان پاسخ حمایت‌ها را بدهیم  و دل مردم را شاد کنیم .

  • 10:29
  • 1402/05/10
  • 7520