کاپوچیانی : هدف از حضور در ویلیام جونز آمادگی برای کاپ آسیا است

سرمربی تیم ملی بسکتبال نوین هدف از حضور در مسابقات ویلیام جونز را تمرین و آمادگی برای رقابتهای کاپ آسیا عنوان کرد.

 

النی کاپوجیانی سرمربی تیم ملی بسکتبال بانوان ایران پس از دیدار برابر نماینده کره در رقابتهای جام ویلیام جونز گفت: تلاش داریم که سطح خود را بالا ببریم، این اولین بار بود که تیم من در برابر یک تیم خیلی خوب بازی میکرد. این تورنومنت یک مسابقه تمرینی برای ماست که به آماده تر شدن ما برای رقابتهای کاپ آسیا کمک خواهد کرد.

او ادامه داد: از بازی روز اول بازیکنان راضی هستم چرا که بازیکنانم را می‌شناسم که می‌توانند بهتر بازی کنند، نمی‌توانم انتظار داشته باشم که در برابر همه تیم‌ها خوب باشیم اما چیزی که از تیم انتظار دارم این است که هر روز بهتر شوند و اشتباهات خود را در دفاع و حمله اصلاح کنیم و برای مسابقات رسمی آماده شویم.

سرمربی تیم ملی بسکتبال بانوان ایران تصریح کرد: من پیش از پذیرش هدایت تیم ملی ایران از سطح بسکتبال ایران اطلاع داشتم نمیتوانیم آنها را همتراز تیم‌های اروپایی بدانیم اما چیزی که مهم است دختران من نسبت به یاد گرفتن مطالب جدید بسیار مسئولیت پذیر هستند ، عاشق بسکتبالند و برای آن تلاش می‌کنند و برای بهتر شدن به زمان نیاز دارند.

النی کاپوچیانی در مورد کاپ آسیا اظهار داشت: فکر می‌کنم که در بازی‌های کاپ آسیا در گروه سختی قرار گرفته‌ایم ، تمام تیم‌ها تیم‌های خوبی هستند ولی باور دارم که می‌توانیم یک شگفتی در این دوره از رقابت‌ها باشیم. بازی اول ما در برابر مالزی بسیار مهم است رقابتهای ویلیام جونز ما را برای بازی اول کاپ آسیا آماده خواهند کرد اندونزی هم تیم خوبی است و گفته می‌شود مغولستان هم خود را خوب آماده کرده است

  • 17:59
  • 1402/05/14
  • 7790