عیسائیان: تلاشمان برای صعود است

تیم ملی بسکتبال کشورمان فردا در اولین دیدار از رقابتهای دویژن B آسیا به مصاف تیم مالزی می رود.ایران که در گروه اول این رویداد قرار گرفته است ساعت 12 و نیم به وقت محلی با حریف شرقی خود دیدار می کند.تینا عیسائیان کاپیتان تیم ملی کشورمان در خصوص این بازی می گوید:دیگر باید پیروز شد و مسیر صعود را طی کرد.

از بازیهای ویلیام جونز صحبت کنید؟
خیلی سطح بالایی داشت. تیمهای قدرتمندی آمده بودند و کسی هم فکر نمی کرد ایران با اختلاف خیلی کمتر از انچه که همگان فکر کرده بودند نتیجه را واگذار کند. تیمهای چون ژاپن،کره جنوبی ،چین تایپه و فیلیپین بارها بارها آنها در سطح بین الملل بازی کرده بودند.ما جنگیدیم و می توانستیم نتیجه بگیریم حتی مقابل ژاپن قدرتمند با اختلاف کم باختیم.
*تیمهای حاضر در ویلیام جونز نظرشان نسبت به ما چی بود؟
چون درباره ما اطلاعاتی نداشتند و حتی فکر می کردند بازی دستگرمی مقابل ما دارند و با 40 تا 50 می توانستند ما را شکست بدهند اما چنین نشد.حتی گفته بودم یکی و دودقیقه بازی ادامه پیدا می کرد شاید می بردیم.
*اول اردن و بعد تورنمنت ویلیام جونز چقدر به کمک شما برای کاپ اسیا آمد؟هر چقدر اینگونه بازیها بیشتر باشد به هماهنگی ما و شناخت النی از تیم کمک شایانی کرد.چون خدا را شکر سرمربی تیم ملی از همه بازیکنان استفاده کرد و همه خوب بازی کردیم.
*مالزی اولین حریف شماست.چه شناحتی نسبت به این تیم دارید؟
من یک بار با این تیم بازی کرده بودم.تیمی سرعتی و با میانگین قدی کوتاهی هستند.البته تیم چندسال قبل نیستند.با اینحال ما باید خوب بازی کنیم و مانع توپ دزدی آنها باشیم.حتی ترنور کمتری بدهیم .برد ما دور از دسترس نیست.
*بازیهای بین المللی زیادی تیم ملی تجربه کرده است.آیا اکنون دیگر وقت نتیجه گرفتن ما هست ؟
بله،من فکر می کنم با تمرینات سختی که داشتیم و هنر کوچ این مربی دیگر بازیکنان به شرایط آرمانی رسیده اند و فقط باید کمی روی گلزنی مان بیشتر تسلط داشته باشیم.البته کار دفاعی ما بهتراست.به نظرم ما دیگر باید ایده ال بازی کرد، پیروز شد و مسیر صعود را طی کرد.
 

  • 16:36
  • 1402/05/21
  • 6755