النی کاپوچیانی : تیم ملی بسکتبال بانوان ایران برنده است

سرمربی یونانی تیم ملی بسکتبال بانوان ایران گفت : برنده کسی نیست که قهرمان میشود، برنده کسی است که تمام تلاش خود را برای برنده شدن انجام میدهد ، پس من و تیمم برنده هستیم

گزیده ای از صحبتهای النی کاپوچیانی سرمربی تیم ملی بسکتبال بانوان ایران را بعد از پایان کاپ آسیا دیویژن B در زیر بخوانید :

 


- بعد از سال‌ها در بازی فینال دیویژن B کاپ آسیا بازی کردیم و این باعث شناخته شدن ایران شد .متاسفانه بازی فینال را باختیم اما با این باخت برای من مثل برد بود چون بعد از سال‌ها به این مرحله رسیدین و بازیکنانم تلاش بسیار بسیار زیادی و پیشرفت خوبی داشتند و در سطح متفاوتی بازی کردند. تمام بازیکنان و کادرم سخت کار کردند تا در فینال باشیم.


- دو ماه از بازیکنانم خواستم تا ذهنیت و سطح بسکتبال خودشان را عوض کنند . ما بی تجربه بودیم و از بازیکنان خارجی استفاده نمی‌کردیم.

- بازیکنان و کادرم تلاش زیادی کردند و احترام مرا خواهند داشت و به آنها افتخار میکنم و تماتم ایرانیان باید به این تیم افتخار کنند چون بعد از چهل سال کاری کردیم که دنیا تیم ایران را بشناسد و اعتقاد دارم که ادامه مسیر میتواند بهتر هم باشد.
- باید از تمام بازیکنان ، کادر و مردم ایران برای حمایتهایشان تشکر کنم، همچنین از فدراسیون که تلاش کردند هر کاری که لازم است برای ما انجام دهند.

- باور دارم که تیم ایران آینده دارد و ممنونم بخاطر فرصتی که برای کار با این بازیکنان به من داده شد. سعی کردم بهترین خودم را انجام دهم. 

- برنده کسی نیست که قهرمان میشود، برنده کسی است که تمام تلاش خود را برای برنده شدن انجام میدهد ، پس من و تیمم برنده هستیم

  • 11:56
  • 1402/05/29
  • 5417