بازدید رئیس کمیته ملی المپیک از اردوی تیم ملی بسکتبال نوجوانان

سید رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک با هیات همراه صبح امروز دوشنبه ۲۲ فروردین ماه از اردوی تیم ملی بسکتبال نوجوانان بازدید کرد.

 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک به همراه نصرالله سجادی مشاور رئیس، پیمان فخری سرپرت کاروان اعزامی ایران به بازی‌های آسیایی هانگژو امروز با حضور در فدراسیون بسکتبال با جواد داوری رئیس فدراسیون دیدار و گفتگو و از تمرینات و آماده سازی تیم ملی نوجوانان بازدید کرد.
رئیس کمیته ملی المپیک در این بازدید و در جمع ملی‌پوشان بسکتبال اظهار داشت: خوشحالیم در آینده نزدیک خبرهای خوشی را از شما بشنویم. برای شما آرزوی موفقیت دارم و با انگیزه شما و کادر فنی و با مدیریت جواد داوری به طور حتم موفق خواهید شد. حضور نسل جدید در رشته‌های ورزشی به خصوص بسکتبال خلاقیت و جوشش جدیدی به همراه دارد.
صالحی امیری افزود: رئیس فدراسیون از قهرمانان این رشته و کاربلد است و در این مدت رضایت همه را جلب کرده است. در جلساتی که داریم سعی می‌کنیم حداکثر حمایت را از فدراسیون داشته باشیم.
صالحی‌امیری بیان کرد: والیبال و بسکتبال به قدری جذاب است که حتی می‌تواند از فوتبال جلو بزند، باور دارم در آینده نزدیک تمایل مردم به سمت رشته‌هایی مثل والیبال، بسکتبال و هندبال خواهد رفت و این رشته به دغدغه مردم تبدیل خواهد شد.
او در پایان اضافه کرد: باید قدردان زحمات گذشتگان در این رشته باشیم‌، تیم جدید با انگیزه و مصمم است و امیدوارم بسکتبال را به قله‌ای که مد نظر داریم برساند.
جواد داوری رئیس فدراسیون بسکتبال در خصوص بازدید مسئولان کمیته ملی المپیک از اردوی نوجوانان، گفت: در سال‌های اخیر صالحی‌امیری همیشه پشتیبان بسکتبال بود و امیدوارم این حمایت‌ها ادامه‌دار باشد. تیم بسکتبال نوجوانان برای کسب سهمیه مسابقات جهانی آماده می‌شود و سعی می‌کنیم روی این افراد سرمایه گذاری کنیم. تلاش ما این است امکانات بهتر و آنچه لایق بازیکنان است را فراهم کنیم.

  • 11:21
  • 1401/12/03
  • 2255