پیام تشکر خانواده زنده یاد محمود مشحون از مردم و مسئولین

خانواده زنده یاد محمود مشحون در پیامی از مردم و مسئولین تشکر کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، خانواده زنده یاد محمود مشحون در پیامی از مردم و مسئولین تشکر کردند.

 

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 

اراده حق تعالی و مشیت الهی بر آن استوار بود که ماه پایانی خزان ۱۴۰۲  در سوگ از دست دادن پدر و همسری دلسوز، خادم  و مهربان بنشینم و هر آنچه خداوند متعال در تقدیر بندگانش رقم زده، حق است.

 

فراق او و سفر به دنیای باقی، روزهای سخت و غم انگیز را به همراه دارد که همیشه بر جانمان سنگینی می کند و همواره یاد و خاطره اش در ذهنمان باقی خواهد ماند.

 

در این غم فراق پدر و همسر که اندوهی بی پایان را به دنبال داشته است، حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین در مراسم وداع، تشییع، خاکسپاری، ترحیم   همچنین پیامهای تسلیت، متن ها، نوشته های مختلف در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، توسطه‌ اهالی رسانه و فرهیختگانی از جامعه‌ی بسکتبال، قدری از سنگینی این مصیبت جانکاه را کاهش داد.

 

همراهی صادقانه و خالصانه‌ی مردم و مسئولین در این مصیبت بزرگ نمادی از قدرشناسی جامعه‌ی پرافتخار ورزش ایران و مردمان دوست داشتنی میهن عزیزمان را نسبت به پدر  و همسر گرامی  به منصه‌ی ظهور رساند که زبان ما را  در سپاس الکن می کند و کلمات هم شاید یارای بیان ستایش این بزرگواری‌ها نباشد .

 

از الطاف حاج شیخ علی اکبر ناطق نوری رئیس اسبق مجلس شورای اسلامی، محبت و عنایت جناب کیومرث هاشمی وزیر محترم ورزش و جوانان ومعاونين ایشان ،مدیران محترم ستادی و استانی، سید عزت‌الله ضرغامی وزیر گرانقدرمیراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، مقامات ارجمند لشگری و کشوری،  رئیس محترم كميته‌ی ملی المپيك ؛دبيرکل محترم  و اعضاي همراه ، از وزرا و روسای محترم سابق سازمان تربیت بدنی و فدراسيون هاي ورزشي، روسا و دست اندرکاران محترم فدراسیون های ورزشی، نمایندگان محترم ادوار مجلس شورای اسلامی، روسای محترم هیات های بسکتبال استانی و شهرستانی، مدیران گرانقدر باشگاهی، مربیان، داوران، پیشکسوتان و بازیکنان عزیزی که قدم رنجه کردند، اصحاب عزیز رسانه، دوستداران بسکتبال و مردم باوفا از سراسر ایران اسلامی، نهایت قدردانی و سپاس را داریم.

 

همچنین مراتب تشکر و امتنان خود را  از اعضاي محترم فدراسیون بسكتبال که در این روزهای سخت کنارمان بودند و در برگزاری مراسم همراهی کردند، اعلام می داریم.

 

 

از خداوند بزرگ برای ملت عزیز و سرفراز ایران بویژه جامعه‌ی بسکتبال، عزّت و سربلندی روزافزون طلب می کنیم.

 

از طرف همسر، مانی و میترا مشحون

  • 11:11
  • 1402/09/25
  • 1716