سایت رسمی فدراسیون بسکتبال ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: مجموعه ورزشی آزادی ضلع غربی – درب پنج سالن – تهران – ایران

    کد پستی : ۱۴۸۴۸۱۳۱۱۱
    تلفن : ۴۴۷۳۹۱۲۱
    تلفن : ۴۴۷۳۹۱۲2
    تلفن : ۴۴۷۳۹۱۲3
    فکس : ۴۴۷۳۹۰۲۳

سعید ارمغانی در گفتگو با سایت فدراسیون بسکتبال؛ دو بازی تدارکاتی با تیم FMP خواهیم داشت/ به اهداف مورد نظر تیم تا حدودی رسیده‌ایم

سرمربی تیم ملی بسکتبال کشورمان گفت: در سه هفته اول اردوهای آمادگی روی تمرینات تاکتیکی و فیزیکی تیم کار کردیم، در حال حاضر در صربستان، بازی تدارکاتی سه بازی خوب با تیم FMP خواهیم داشت.

 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، سعید ارمغانی سرمربی تیم ملی بسکتبال آقایان کشورمان در آستانه اعزام به اردوی تدارکاتی صربستان در گفتگو با سایت فدراسیون بسکتبال در خصوص وضعیت آمادگی تیم ملی اظهار داشت: در حال پشت سر گذاشتن هفته چهارم اردوهای آمادگی تیم ملی هستیم. در سه هفته اول هدف ما این بود تمرینات تاکتیکی و فیزیکی جهت آمادگی و شرکت در مسابقات انتخابی جام جهانی انجام بدهیم.

ارمغانی اضافه کرد: خداراشکر این کارها خیلی خوب انجام شد، بچه‌ها خیلی خوب تلاش و تمرکز کردند و من فکر می‌کنم به آن اهدافی که میخواستیم برسیم تا حدود زیادی رسیده‌ایم. البته هنوز مشکلاتی وجود دارد که داریم روی آن‌ها کار می‌کنیم. در این سه هفته، ۳ بازی بسیار خوب با تیم ایران نوین انجام دادیم که به ما کمک کرد تا بتوانیم تیم آماده‌تر شود و مشکلات آن را پیدا و روی آن‌ها کار کنیم.

او در ادامه عنوان کرد: در حال حاضر به اردوی صربستان خواهیم رفت و یک هفته در بلگراد تمرین می‌کنیم. در این مدت با تیم FMP که یکی از تیم‌های سوپر لیگی صربستان است و امسال در فینال سوپر لیگ بازی می‌کند دو بازی دوستانه انجام خواهیم داد. من امیدوارم این بازی‌ها به ما کمک کند تا ما بتوانیم به صورت نهایی مشکلات و اشتباهاتی که در دفاع و حمله کار تیمی وجود دارد را برطرف کنیم و یک تیم آماده را به قزاقستان و سوریه ببریم، انشاالله بتوانیم دست پر برگردیم.

فدراسیون بسکتبال در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید