سایت رسمی فدراسیون بسکتبال ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: مجموعه ورزشی آزادی ضلع غربی – درب پنج سالن – تهران – ایران

    کد پستی : ۱۴۸۴۸۱۳۱۱۱
    تلفن : ۴۴۷۳۹۱۲۱
    تلفن : ۴۴۷۳۹۱۲2
    تلفن : ۴۴۷۳۹۱۲3
    فکس : ۴۴۷۳۹۰۲۳

دومین دوره ی کمپ های داوران بسکتبال ایران با حضور رئیس کمیته داوران فیبا آسیا / حضور موفق داوران بسکتبال ایران در رویدادهای رقابتی قاره کهن

تست آمادگی جسمانی داوران بین المللی بسکتبال ایران ، کمپ داوران جوان ، کمپ داوران بانوان و جلسات هماهنگی با ارزیابان داوری برای دومین بار با حضور ولید مارسل رئیس کمیته داوران فیبا آسیا در تالار بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد .

 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بسکتبال ؛ با حضور ولید مارسل رئیس کمیته داوران بسکتبال فیبا آسیا در تهران برای دومین بار تست آمادگی جسمانی داوران بین المللی بسکتبال ایران ، کمپ داوران جوان ، کمپ داوران بانوان و جلسات هماهنگی با ارزیابان داوری در تالار بسکتبال آزادی برگزار شد.

این دوره ها و کمپ ها از ۲۷ تا دوم بهمن ماه برگزار شد بطوریکه تست آمادگی جسمانی داوران بین المللی بسکتبال در هر دو بخش بانوان با موفقیت سپری شد.

کمپ داوران جوان بسکتبال ایران با حضور ۴۶ داور زیر ۲۵ سال دختر و پسر که سابقه ی قضاوت های قهرمانی کشور داشتند با حضور ولید مارسل برگزار و کمپ اختصاص داوران درجه یک ، ملی و بین المللی بانوان هم از دیگر برنامه هایی بود که در این دوره انجام شد.

رئیس کمیته داوران بسکتبال آسیا همچنین در یک جلسه ی هماهنگی با ارزیابهای داوری هم به مرور آخرین قوانین و شرایط کنترل بازی ها پرداخت .

«ولید مارسل» در نشستی با «جواد داوری» رئیس فدراسیون بسکتبال که با حضور رئیس سازمان لیگ و مسئولان کمیته مسابقات آقایان و بانوان برگزار شد در خصوص شرایط داوران و هماهنگی بیشتر فدراسیون ملی با فیبا آسیا و ارتقا داوران بسکتبال کشورمان بحث و گفتگو کردند.

در طی یکسال اخیر ارتباط و هماهنگی منطقی بین فدراسیون بسکتبال و کمیته داوران بسکتبال آسیا بوجود آمد که منجر به استفاده بهینه فیبا آسیا از داوران و ناظران ایرانی بعد از دو سال دوری در رویدادهای رقابتی مختلف و مهم قاره آسیا بود و حتی فینال کاپ آسیا را نیز یک داور ایرانی قضاوت کرد .

فدراسیون بسکتبال در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید