نمایندگان ایران در هفتمین دوره رقابتهای بسکتبال سه به سه دانشجویان آسیا خوش درخشیدند و با ۶ پیروزی مقتدرانه، روز اول مسابقات را پشت سر گذاشتند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، هفتمین دوره رقابتهای بسکتبال سه به سه دانشجویان آسیا، روز جمعه ۲ خرداد در کشور چین و شهر ژوشان آغاز شد و نمایندگان ایران در این رقابتها مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند.
در بخش بانوان، تیم دانشگاه پیام نور که در گروه A قرار دارد، موفق شد با کسب ۳ پیروزی پیاپی مقابل تیمهای دانشگاه کلمبو سریلانکا، دانشگاه ماکائو و دانشگاه سینگهوا چین به ترتیب با نتایج ۲۱ بر ۲، ۲۱ بر ۹ و ۲۱ بر ۱۱ در پایان روز اول در صدر جدول گروه A قرار بگیرد. تیم بانوان دانشگاه پیام نور شنبه ۳ خرداد در آخرین بازی خود در مرحله گروهی از ساعت ۷:۳۰ به مصاف تیم دانشگاه علم و نوآوری چین خواهد رفت.
در بخش مردان، تیم دانشگاه شهید بهشتی که در گروه A قرار دارد، با نتیجه ۲۱ بر ۷ از سد تیم دانشگاه ملی سنگاپور عبور کرد. تیم دانشگاه شهید بهشتی روز شنبه ۳ خرداد سه بازی دیگر خود را در مرحله گروهی مقابل تیمهای دانشگاه قطر، دانشگاه گوانگدونگ چین و دانشگاه موراتووا سریلانکا انجام خواهد داد.
تیم مردان دانشگاه پیام نور هم که در گروه D قرار دارد، در دو بازی خود مقابل تیمهای دانشگاه ماپوا فیلیپین و دانشگاه مدیریت سنگاپور به ترتیب با نتایج ۲۱ بر ۷ و ۲۱ بر ۶ به پیروزی دست پیدا کرد و در آخرین بازی خود در مرحله گروهی این رقابتها، ساعت ۱۴:۳۰ روز شنبه ۳ خرداد به مصاف تیم دانشگاه سلطنتی مغولستان خواهد رفت.
