سایت رسمی فدراسیون بسکتبال ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: مجموعه ورزشی آزادی ضلع غربی – درب پنج سالن – تهران – ایران

    کد پستی : ۱۴۸۴۸۱۳۱۱۱
    تلفن : ۴۴۷۳۹۱۲۱
    تلفن : ۴۴۷۳۹۱۲2
    تلفن : ۴۴۷۳۹۱۲3
    فکس : ۴۴۷۳۹۰۲۳

پیام نوروزی رئیس فدراسیون بسکتبال

جواد داوری رئیس فدراسیون بسکتبال در پیام نوروزی با تقدیر از همراهی جامعه بسکتبال ابراز امیدواری کرد سال ۱۴۰۲، سال درخشش و موفقیت بسکتبال ایران باشد.

بسم الله الرحمن الرحیم 
وقت آن شد که به گل حکم شکفتن بدهی 
ای سرانگشت تو آغاز گل افشانی ها 

سال ۱۴۰۱ را در نقشی جدید همراه با جامعه ی فرهیخته ی بسکتبال ایران سپری کردم.
هر چند که سالهاست افتخار حضور در بسکتبال را دارم اما با  مسئولیت کنونی، وظیفه ای بسیار سنگین برعهده دارم تا بسکتبال ایران را در یک فضایی آرام و منطقی در مسیر رشد و تعالی پیش ببرم تا به مقصدی که انتظار اهالی گرانقدر این رشته است، برسانم .

سال ۱۴۰۱ برای بسکتبال ایران با فرازها و فرودهایی همراه بود که در ابعاد مختلف آموزشی، قهرمانی، همگانی، حرفه ای و توسعه ای حرکت جدید این رشته را آغاز کردیم و قطعا با کمبود و کاستی هایی هم همراه شدیم.

آنچه اکنون اهمیت دارد، ادامه ی حرکتی است که آغاز شده و سال بسیار حساسی که در ۱۴۰۲ پیش رو داریم . سالی همراه با رویدادهای مهم بین المللی در رده های مختلف که امیدوارم با آغاز بهار طبیعت که در امسال با ماه مهمانی خدا هم تقارن یافته، فصل همدلی در بسکتبال ایران بیش از همیشه شکوفا شود تا با هم افزایی و هماهنگی و بهره گیری از تجارب گذشته و اندیشه های ناب بسکتبالی، بستری متفاوت تر از همیشه برای رشد و تعالی این رشته ی دانشگاهی در بخش بانوان و آقایان  بوجود آید .

از کلیه کسانی که در مسیر منافع ملی بسکتبال ایران، دلسوزانه قدم برداشته اند، اعضای هیات رئیسه فدراسیون، هیات رئیسه و روسای هیات های استانی، مدیران و دست اندرکاران کلیه ی باشگاه های بسکتبال در سراسر ایران  در لیگ ها و رده های سنی مختلف،، داوران و مربیان بسکتبال، قهرمانان و پیشکسوتان عزیز ، اهالی رسانه، همکارانم در فدراسیون، تماشاگران و علاقمندان  و هر آنکه به نوعی با این ورزش مرتبط است ، صمیمانه و خالصانه تشکر می کنم و امیدوارم سال متفاوت و موفقی را رقم بزنیم تا جامعه ی ورزش بار دیگر از موفقیت های بسکتبال منتفع و شاد شوند.

در سال ۱۴۰۲ همچنان توجه و تمرکز به بخش بانوان که شایستگی های خودشان را به منصه ی ظهور رساندند و لیک با کیفیتی را بویژه در مراحل پایانی سپری کردند، ادامه خواهد داشت .
برنامه های آموزشی و پژوهشی  بسکتبال ایران هم با تلاش بابرنامه تر استمرار دارد تا ابعاد فنی بسکتبال به روزتر و علمی تر نمایان شود.

با تبریک نوروز باستانی و همچنین ماه مبارک رمضان، از خداوند متعالی بهترین تقدیر را برای ایران عزیز طلب می کنم .

🖋جواد داوری 

فدراسیون بسکتبال در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید