فدراسیون بسکتبال در پیامی فرارسیدن سوم خرداد ماه، سالروز آزادسازی خرمشهر را گرامی داشت.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، متن این پیام به شرح زیر است:
خرمشهر دشنهای است به قلب استکبارخرمشهر شعله ز آتش عشق الهی استدر صحرای شبهای بینشانخرمشهر، شاخهای از یاس بنفش است پشت دیوار غیب
سوم خرداد ماه یادآور خونهای پاکی است که برای نشاندن نهال آزادی در خرمشهر بر زمین این دیار ریخته شد، هرگز از یاد نبریم که استقلال و آزادی امروز ایران حاصل جانفشانی شهیدان و ایثارگرانی است که درس آزادگی را در مکتب حسین بن علی علیه السلام فرا گرفتند و این روز یادگاری از حماسههای آنان است.
سالروز فتح خرمشهر خجسته باد
