دوره مربیگری رنگ قرمز به میزبانی هیات بسکتبال استان تهران برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، دوره مربیگری رنگ قرمز به میزبانی هیات بسکتبال استان تهران، از ۳۰ اردیبهشت تا ۴ خرداد ۱۴۰۵ برگزار شد.
این دوره با مدرسی علی توفیق و با حضور شرکتکنندگان خانم و آقا در بخش آموزش عملی مربیگری برگزار شد.
