سایت رسمی فدراسیون بسکتبال ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: مجموعه ورزشی آزادی ضلع غربی – درب پنج سالن – تهران – ایران

    کد پستی : ۱۴۸۴۸۱۳۱۱۱
    تلفن : ۴۴۷۳۹۱۲۱
    تلفن : ۴۴۷۳۹۱۲2
    تلفن : ۴۴۷۳۹۱۲3
    فکس : ۴۴۷۳۹۰۲۳

حامد حدادی : از دو ماه دیگر تمرینات گروهی را آغاز می کنم / حضور در جام جهانی برای هر تیمی افتخار است

کاپیتان پرافتخار تیم ملی بسکتبال ایران با بیان اینکه تمرینات بدنسازی را سپری می کند، ابراز امیدواری کرد که از دو ماه دیگر نیز تمرینات گروهی خود را آغاز می کند.

حامد حدادی در گفتگو‌ با سایت فدراسیون بسکتبال   اظهار داشت : چهار ماه از عمل جراحی من گذشته و خدا را شکر موفقیت آمیز بوده و اکنون هم در حال سپری کردن تمرینات بدنسازی هستم .

کاپیتان پرافتخار بسکتبال ایران گفت: روند درمانی را در کنار بدنسازی دنبال می کنم و فکر می کنم تا دو ماه دیگر تمرینات گروهی را نیز آغاز خواهم کرد.

حامد حدادی گفت: راهیابی به جام جهانی برای هر تیمی یک افتخار بزرگ و فرصت بسیار خوب برای رویارویی با قدرت های برتر بسکتبال است که این فرصت نصیب ایران شده و باید به بهترین شکل ممکن مهیای حضور در این رویداد معتبر  شویم .

بازیکن صاحبنام بسکتبال در ادامه اهمیت تدارکات مناسب برای تیم ملی را مورد توجه قرار داد و‌ تصریح کرد : رئیس فدراسیون برای مهیا کردن بازی های تدارکاتی و ایجاد شرایط خوب در راستای آمادگی تیم ملی برای حضور در جام جهانی تلاش و برنامه ریزی خوبی دارد.

کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران در خصوص برگزاری تور کاپ جام جهانی در ایران هم گفت: انتقال کاپ جام جهانی در کشورهای مختلف اتفاق خوبی است که در دوره ی قبل هم انجام شد و در این دوره با برنامه ریزی بهتری در فدراسیون در حال انجام است و در این بین بار دیگر فرهنگ و تمدن غنی کشورمان به نمایش در خواهد آمد.

 

فدراسیون بسکتبال در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید