سایت رسمی فدراسیون بسکتبال ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: مجموعه ورزشی آزادی ضلع غربی – درب پنج سالن – تهران – ایران

    کد پستی : ۱۴۸۴۸۱۳۱۱۱
    تلفن : ۴۴۷۳۹۱۲۱
    تلفن : ۴۴۷۳۹۱۲2
    تلفن : ۴۴۷۳۹۱۲3
    فکس : ۴۴۷۳۹۰۲۳

برگزاری رقابت های مهیج لیگ ملی بسکتبال 3x3 در باغ موزه ملی دفاع مقدس

مرحله مناطق (رنکینگ) لیگ ملی بسکتبال 3x3 با حضور ۱۲ تیم از ۹ استان در باغ موزه ملی دفاع مقدس برگزار شد و ۹ تیم راه یافته به لیگ دسته یک بسکتبال 3x3 معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بسکتبال و به نقل از سازمان بسکتبال 3x3 روز جمعه مورخ ۵ خرداد ماه ۱۴۰۲ مرحله رنکینگ لیگ ملی فصل بهار ۱۴۰۲ با عنوان *روز مقاوت - روز دزفول* برگزار شد.

در این رویداد تیم های حاضر در ۴ گروه به رقابت های جذاب پرداختند و از هر گروه دو تیم به صورت مستقیم به لیگ دسته یک راه یافته و برترین تیم سوم گروه های چهار گانه نیز به عنوان تیم نهم راهی لیگ دسته یک شدند.

با نتایج کسب شده در این مرحله از رقابت ها به ترتیب تیم های آکادمی S.B.A تهران (مقام اول)، دکورسازان ساری (مقام دوم)، مقاومت دزفول (مقام سوم)، آکادمی ان آر وان شیراز(مقام چهارم)، آینده سازان اهواز (مقام پنجم)، رستوران مسلم محمودآباد (مقام ششم)، ماسل فول خوزستان (مقام هفتم)، کاسترس اسکین کر (مقام هشتم)، گهر درود(مقام نهم)، کالجی هولدینگ (مقام دهم)، صنایع غذایی گلچین همدان (مقام یازدهم) و گلادیاتور آشخانه (مقام دوازدهم) را کسب کردند و بر این اساس ۹ تیم راه‌یافته به لیگ دسته یک مشخص شدند و در سه هفته به رقابت با تیم های لیگ دسته یک می‌پردازند.

لازم به ذکر است در خلال برگزاری رویداد تیم بسکتبال درود به عنوان نماینده تیم های حاضر در این مسابقات در برنامه پخش زنده صبح و نشاط شبکه سه حضور بهم رساندند.

فدراسیون بسکتبال در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید