سایت رسمی فدراسیون بسکتبال ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: مجموعه ورزشی آزادی ضلع غربی – درب پنج سالن – تهران – ایران

    کد پستی : ۱۴۸۴۸۱۳۱۱۱
    تلفن : ۴۴۷۳۹۱۲۱
    تلفن : ۴۴۷۳۹۱۲2
    تلفن : ۴۴۷۳۹۱۲3
    فکس : ۴۴۷۳۹۰۲۳

پیام رئیس فدراسیون بسکتبال بعد از پایان لیگ برتر بسکتبال کشور

رئیس فدراسیون بسکتبال با تبریک به تیم های شهرداری گرگان، ذوب آهن اصفهان تیم های قهرمان و نایب قهرمان همچنین تیم های شیمیدر قم و نظم آوران سیرجان تیم های سوم مشترک، ابراز امیدواری کرد که بسکتبال ایران در رویدادهای مهم در سال پیش رو، با موفقیت و افتخارآفرینی گام بردارد.

 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بسکتبال ، متن پیام رئیس فدراسیون بسکتبال به شرح زیر است :

بسم الله الرحمن الرحیم

با آرزوی قبولی طاعات و عبادات و تبریک عید سعید قطر، قهرمانی تیم شایسته ی شهرداری گرگان در لیگ برتر بسکتبال کشور را که شور و نشاط را برای دومین سال پیاپی در دیار مصفای گلستان به ارمغان آورد، به بازیکنان و کادر فنی و سرپرستی و هواداران پرشور و کلیه دست اندرکاران این تیم تبریک می گویم .
نایب قهرمانی تیم پرافتخار ذوب آهن که بعد از یازده سال با شایستگی به فینال راه یافت و رقابت جوانمردانه ای را سپری کرد به بازیکنان کادر فنی و سرپرستی ، مسئولین باشگاه و هواداران این تیم تبریک می گویم .

به بازیکنان ، کادر فنی و سرپرستی و هواداران تیم های شیمیدر قم و نظم آوران سیرجان که عنوان سومی مشترک را بدست آوردند ، تبریک می گویم .

حضور کلیه تیم های شرکت کننده در لیگ برتر بسکتبال را که رونق این رشته را در بالاترین سطح رقابتی در داخل کشور رقم زدند، ارج می نهم و به آنها خداقوت جانانه می گویم .

از مدیران و دست اندرکاران فدراسیون دوره گذشته که آغازگر لیگ برتر بسکتبال در این دوره بودند، تشکر می کنم و برای این عزیزان آرزوی سلامتی دارم .

به کادر برگزاری مسابقات، داوران، ناظران ، تیم آمار و …. خداقوت جانانه می گویم.

از عوامل حراست و انتظامات بویژه در برگزاری دیدارهای مراحل نیمه نهایی و فینال لیگ برتر بسکتبال و برقراری نظم و امنیت قدردانی می کنم .

نقش آفرینی رسانه ملی در رونق رویدادهای رقابتی بسکتبال را ارج می نهم و بویژه از مدیران و دست اندرکاران شبکه ورزش تشکر صمیمانه دارم .

از خبرنگاران، گزارشگران، عکاسان و روزنامه نگاران ورزشی و تخصصی بسکتبال که صادقانه و صمیمانه و با نقد و نظرها بسکتبال ایران را حمایت کردند، تشکر می کنم و امیدوارم همچنان با اندیشه های خود در راستای تعالی این ورزش دانشگاهی ، ما را همراهی کنند.

فدراسیون بسکتبال در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید