سایت رسمی فدراسیون بسکتبال ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: مجموعه ورزشی آزادی ضلع غربی – درب پنج سالن – تهران – ایران

    کد پستی : ۱۴۸۴۸۱۳۱۱۱
    تلفن : ۴۴۷۳۹۱۲۱
    تلفن : ۴۴۷۳۹۱۲2
    تلفن : ۴۴۷۳۹۱۲3
    فکس : ۴۴۷۳۹۰۲۳

برگزاری هفته بیست و دوم لیگ برتر بسکتبال آقایان

هفته بیست و دوم لیگ برتر بسکتبال آقایان ایران با انجام 6 دیدار دنبال شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، هفته بیست و دوم از بیست و پنجمین دوره لیگ برتر بسکتبال آقایان ایران امروز دوشنبه 21 اسفند ماه با انجام 6 دیدار برگزار شد.

 

در نخستین دیدار این هفته، پالایش نفت آبادان مقابل رعد پدافند هوائی مشهد به میدان رفت و با نتیجه 81 بر 63 به برتری رسید. در این دیدار محمد ترابی با 17 امتیاز، 20 ریباند، 4 بلاک و کارایی 38 بهترین بازیکن شد.

 

در دیگر دیدار هفته بیست و دوم، تیم‌های مهرام و صنعت مس رفسنجان به رقابت پرداختند، مهرام با نتیجه 91 بر 87 موفق به کسب پیروزی شد. محمد جمشیدی در این بازی با 30 امتیاز، 5 ریباند، 5 پاس گل و کارایی 27 بهترین بازیکن بود.

 

طبیعت تهران در آخرین بازی فصل عادی به مصاف تیم شهرداری گرگان رفت و این بازی را با نتیجه 76 بر 54 واگذار کرد. ارسلان کاظمی در این دیدار با 14 امتیاز، 6 ریباند، 6 پاس گل و کارایی 27 بهترین بازیکن شد.

 

آورتا ساری در این هفته، مهمان تیم صنعت مس کرمان بود و در این دیدار با نتیجه 96 بر 82 مغلوب شد. کورین هنری با 11 امتیاز، 15 پاس گل، 6 ریباند و کارایی 23 بهترین بازیکن این دیدار بود.

 

کاله مازنداران در هفته بیست و دوم میزبان تیم فولاد هرمزگان شد و با نتیجه 97 بر 87 به پیروزی رسید. در این دیدار جلال آقامیری با 26 امتیاز، 6 ریباند، 2 پاس گل و کارایی 26 بهترین بازیکن بود.

 

تیم‌های ذوب آهن اصفهان و لیموندیس شیراز در این هفته بازی کردند، لیموندیس با نتیجه 91 بر 89 به پیروزی رسید. سیدمهدی جعفری با 20امتیاز، 6 ریباند، 3 پاس گل و کارایی 22 بهترین بازیکن شد.

فدراسیون بسکتبال در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید