سایت رسمی فدراسیون بسکتبال ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: مجموعه ورزشی آزادی ضلع غربی – درب پنج سالن – تهران – ایران

    کد پستی : ۱۴۸۴۸۱۳۱۱۱
    تلفن : ۴۴۷۳۹۱۲۱
    تلفن : ۴۴۷۳۹۱۲2
    تلفن : ۴۴۷۳۹۱۲3
    فکس : ۴۴۷۳۹۰۲۳

برگزاری مرحله پلی‌آف اول بیست و پنجمین دوره لیگ برتر آقایان

دیدارهای مرحله پلی‌آف اول لیگ برتر آقایان ایران با انجام 4 دیدار دنبال شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، دیدارهای مرحله پلی‌آف اول بیست و پنجمین دوره لیگ برتر آقایان ایران امروز یکشنبه 19 فروردین ماه با انجام 4 دیدار دنبال شد.

در نخستین دیدار این مرحله طبیعت تهران میزبان تیم پالایش نفت آبادان بود و پالایش نفت آبادان در این دیدار با نتیجه 94 بر 88 به پیروزی رسید. حامد حدادی با 24 امتیاز، 10 ریباند، 9 پاس گل و کارایی 29 بهترین بازیکن این دیدار شد.

در دیگر دیدار پلی‌آف اول تیم‌های مهرام تهران و صنعت مس کرمان به رقابت پرداختند و مهرام موفق شد با نتیجه 88 بر 71 تیم حریف را مغلوب کند. در این بازی الایجا هولمن با 15 امتیاز، 14 ریباند، 1 پاس گل و کارایی 26 بهترین بازیکن بود.

تیم لیموندیس شیراز مقابل تیم شهرداری گرگان در این محله به میدان رفت و با نتیجه 102 بر 71 این بازی را واگذار کرد. در این دیدار ارسلان کاظمی با 12 امتیاز، 14 ریباند، 6 پاس گل و کارایی 28 بهترین بازیکن این دیدار شد.

در آخرین دیدار این مرحله، تیم ذوب آهن اصفهان به مصاف تیم کاله مازندران رفت و با نتیجه 90 بر 82 به برتری رسید. دوایت بایکس در این بازی با 23 امتیاز، 90 ریباند، 8 پاس گل و کارایی 30 بهترین بازیکن بود.

فدراسیون بسکتبال در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید