سایت رسمی فدراسیون بسکتبال ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: مجموعه ورزشی آزادی ضلع غربی – درب پنج سالن – تهران – ایران

    کد پستی : ۱۴۸۴۸۱۳۱۱۱
    تلفن : ۴۴۷۳۹۱۲۱
    تلفن : ۴۴۷۳۹۱۲2
    تلفن : ۴۴۷۳۹۱۲3
    فکس : ۴۴۷۳۹۰۲۳

برگزاری بازی‌های چهارم مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر بسکتبال آقایان

بازی‌های چهارم مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر بسکتبال آقایان ایران با انجام 3 دیدار دنبال شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، بازی‌های چهارم مرحله یک چهارم نهایی بیست و  پنجمین دوره لیگ برتر آقایان ایران امروز دو‌شنبه 27 فروردین ماه با انجام 3 دیدار دنبال شد.


در نخستین دیدار تیم مهرام مقابل صنعت مس کرمان به میدان رفت و با نتیجه 80 بر 74 به پیروزی رسید. در این دیدار سجاد پذیرفته با 14 امتیاز، 15 ریباند، 2 توپ ربایی و کارایی 27 بهترین بازیکن شد. سری این بازی 3 بر یک به سود مهرام شد و این تیم به مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ برتر صعود کرد.

تیم طبیعت تهران در آبادان به مصاف تیم پالایش نفت رفت و با نتیجه 91 بر83 موفق به کسب پیروزی شد. جردن استیون 46 امتیاز، 4 ریباند، 3 پاس گل و کارایی 34 بهترین بازیکن این دیدار بود. سری این بازی 2 بر 2 برابر شد و تکلیف تیم صعود‌کننده به مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ برتر در بازی پنجم روز یکشنبه 2 اردیبهشت ماه ساعت 16 در سالن بسکتبال زنده‌یاد محمود مشحون مشخص خواهد شد.

در دیگر دیدار این مرحله، تیم کاله مازندران میزبان تیم ذوب آهن اصفهان بود و با نتیجه 100 بر 85 مغلوب شد.  رسول مظفری در این بازی با 21 امتیاز، 5 ریباند، 3 پاس گل و کارایی 24 بهترین بازیکن شد. سری این بازی 3 بر یک به نفع ذوب آهن شد و این تیم نیز به مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ برتر صعود کرد.

فدراسیون بسکتبال در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید