سایت رسمی فدراسیون بسکتبال ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: مجموعه ورزشی آزادی ضلع غربی – درب پنج سالن – تهران – ایران

    کد پستی : ۱۴۸۴۸۱۳۱۱۱
    تلفن : ۴۴۷۳۹۱۲۱
    تلفن : ۴۴۷۳۹۱۲2
    تلفن : ۴۴۷۳۹۱۲3
    فکس : ۴۴۷۳۹۰۲۳

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون بسکتبال و مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی

تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی ایران و مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی منعقد شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، تفاهم نامه همکاری فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی ایران و مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی امروز به امضای جواد داوری و امیرعباس لشگری  رسید.

رئیس فدراسیون در این نشست، ضمن اشاره به دو سال عضویت در تیم بسکتبال دانشگاه آزاد اسلامی و وجود فضای فرهنگی ورزشی بیان کرد: تیم بسکتبال دانشگاه آزاد اسلامی سال‌ها در لیگ برتر کشور، حضور درخشانی داشت و با حمایت از استعدادهای نوجوان و جوان و همچنین نخبه پروری، یاریگر فدراسیون بود.
او افزود: انعقاد تفاهم نامه گامی بلند در راستای رشد و شکوفایی استعدادهای دانشگاه در رشته بسکتبال و همچنین ایجاد بستر مناسب به منظور رشد این رشته مهیج مدرسه‌ای و دانشگاهی است. با توجه به انعقاد تفاهم نامه، امیدوارم ارتباطات فدراسیون با دانشگاه آزاد اسلامی، گسترده تر شود و فعالیت‌های فدراسیون در سطح کشور توسعه یابد.
لشگری در نشست انعقاد این تفاهم‌نامه با اشاره به امکانات سخت افزاری و نرم افزاری دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه ورزش گفت: هم افزایی و افزایش همکاری‌ها با وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک، کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون‌های ورزشی در راستای کمک به ورزش ملی، از جمله برنامه‌های مهم مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی است که به جد پیگیری می شود.

رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: این تفاهم نامه به منظور توسعه فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی، علمی و همچنین برگزاری رویدادهای مختلف ورزشی از جمله جشنواره‌ها، همایش‌ها، کلاس‌های داوری و مربیگری، مسابقه‌ها و المپیادهای مرتبط با رشته ورزشی بسکتبال و در راستای ارتقای سطح سلامت و تندرستی جامعه، فراهم ساختن شرایط مناسب برای شناخت و شکوفایی استعدادهای ورزشی دانشگاه و نیز ایجاد بستر مناسب به منظور توسعه بسکتبال در دانشگاه و کشور منعقد می‌شود.
او ادامه داد: بسکتبال به عنوان رشته مطرح دانشگاهی، از اقبال خوبی نزد دانشجویان برخوردار است. با نظر مساعد شورای ورزش دانشگاه آزاد اسلامی و حمایت‌های محمدمهدی طهرانچی، امسال تیم بسکتبال 3*3 دانشگاه پس از چند سال دوری به لیگ برتر برمی‌گردد و تلاش می‌کنیم بسکتبالیست‌های مستعد دانشگاه در مدرسه‌های شما و واحدهای آموزشی به عنوان پشتوانه به تیم‌های ملی معرفی شوند.

فدراسیون بسکتبال در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید