سایت رسمی فدراسیون بسکتبال ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: مجموعه ورزشی آزادی ضلع غربی – درب پنج سالن – تهران – ایران

    کد پستی : ۱۴۸۴۸۱۳۱۱۱
    تلفن : ۴۴۷۳۹۱۲۱
    تلفن : ۴۴۷۳۹۱۲2
    تلفن : ۴۴۷۳۹۱۲3
    فکس : ۴۴۷۳۹۰۲۳

برگزاری جلسه کمیته بدوی انضباطی فدراسیون بسکتبال

جلسه کمیته بدوی انضباطی فدراسیون بسکتبال برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، جلسه کمیته بدوی انضباطی فدراسیون بسکتبال ، در تاریخ 1403/2/17 با حضور 6 نفر از اعضا برگزار شد.

 

جلسه اول با دعوت از سرپرست باشگاه مهرام جهت رسیدگی به عدم وجود یگان ویژه در مرحله نیمه نهایی بازی سوم مسابقه مهرام و شهرداری گرگان برگزار شد. با عنایت به نامه ارسالی شماره 110/د/244/1403  مورخ 1403/1/29 سازمان لیگ، رای اتخاذ شده تذکر کتبی مبنی بر رعایت دستور العمل و آئین نامه‌های ابلاغی از سوی سازمان لیگ است.

جلسه دوم با دعوت از سرپرست تیم ذوب آهن اصفهان مهدی صفری جهت رسیدگی به پخش کلیپ در فضای مجازی که باعث بی نظمی در مسابقات شده بود، برگزار شد. با توجه به مشخص شدن فرد خاطی رای اتخاذ شده به شرح زیر است:

 

1با توجه به اقرار مبنی بر اقدام تخلف مذبور توسط مشارالیه، تخلف وی محرز و سروش فدایی مدیر رسانه باشگاه ذوب آهن اصفهان محروم تا پایان فصل مسابقاتی 1403-1402 و مبلغ 400/000/000 ریال جریمه نقدی باشگاه ذوب آهن اصفهان به علت عدم نظارت از سوی باشگاه به خروجی مدیر رسانه در فضای مجازی .

جلسه سوم با دعوت از بازیکنان گاز تهران حسن رضایی، محمد اجاقی و کادرفنی وحید عامری جهت رسیدگی به حواشی مسابقات لیگ دسته یک ملی آقایان سال 1402 به میزبانی آسا میناب برگزار شد. با عنایت به گزارش ناظر و نماینده سازمان لیگ مسابقه با رفتار نا‌متعارف نسبت به داوران و رفتار نا‌مناسب که باعث بی‌نظمی در سالن مسابقه شد، رای اتخاذ شده به شرح زیر است:

 

1حسن رضایی  به استناد (بند 5 ماده 7 آئین نامه) دو جلسه محرومیت قطعی از حضور در مسابقات ورزشی و مبلغ 300/000/000 ریال جریمه نقدی.

2 - وحید عامری  به استناد (بند 5 ماده 7 آئین نامه) دو جلسه محرومیت قطعی از حضور در مسابقات ورزشی و مبلغ 300/000/000 ریال جریمه نقدی.

3- محمد اوجاقی  به استناد (بند 5 ماده 7 آئین نامه) یک جلسه محرومیت تعلیقی از حضور در مسابقات ورزشی و مبلغ 200/000/000 ریال جریمه نقدی.

 

جلسه چهارم با دعوت از سرمربی عقاب تهران علی شاکری جهت رسیدگی به حواشی مسابقات لیگ دسته یک ملی آقایان سال 1402 به میزبانی پالایش نفت اصفهان شد. با عنایت به گزارش ناظر و نماینده سازمان لیگ مسابقه بارفتار نا‌متعارف نسبت به داوران که باعث بی‌نظمی در سالن مسابقه شد، رای اتخاذ شده به شرح زیر است:

 

1- علی شاکری به استناد (بند 5 ماده 7 آئین نامه) یک جلسه محرومیت تعلیقی از حضور در مسابقات ورزشی و مبلغ 50/000/000 ریال جریمه نقدی.

فدراسیون بسکتبال در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید