سایت رسمی فدراسیون بسکتبال ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: مجموعه ورزشی آزادی ضلع غربی – درب پنج سالن – تهران – ایران

    کد پستی : ۱۴۸۴۸۱۳۱۱۱
    تلفن : ۴۴۷۳۹۱۲۱
    تلفن : ۴۴۷۳۹۱۲2
    تلفن : ۴۴۷۳۹۱۲3
    فکس : ۴۴۷۳۹۰۲۳

معزی‌فر: بسکتبال روزهای پرمشغله‌ای را می‌گذاراند/ دنبال توسعه زیرساخت‌ها در زمین ۲ هزارمتری هستیم

سرپرست دبیری فدراسیون بسکتبال گفت: توسعه زیر ساخت‌های فدراسیون بسکتبال از جمله زمین ۲ هزار متری است که در مجموعه آزادی در اختیار این فدراسیون قرارگرفته، در دستور کار است.

 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، محسن معزی‌فر در گفتگو با ایلنا، پیرامون آخرین شرایط فدراسیون بسکتبال اظهار داشت: آنچه مسلم است فدراسیون رویدادهای مختلف رقابتی را پیش‌رو دارد که جملگی از اهمیت خاصی برخوردار هستند. از حضور تیم‌ملی بسکتبال جمهوری اسلامی ایران در کاپ آسیا تا رقابت‌های جوانان قهرمانی آسیا که به میزبانی کشورمان برگزار می‌شود، بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی و پنجره‌های انتخابی جام‌جهانی، روزهای پرمشغله‌ای را برای بسکتبال به‌وجودآورده که در تلاش هستیم به بهترین شکل ممکن، شرایط حضور ملی‌پوشان را در این رقابت‌ها فراهم‌آوریم.

وی با اشاره به حمایت وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک از بسکتبال عنوان کرد: حمایت‌های وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک از بسکتبال را مثبت ارزیابی می‌کنم و ضمن قدردانی از توجه دکتر سیدحمید سجادی و دکتر صالحی‌امیری به این رشته، حمایت‌های آنها از ورزش دانشگاهی بسکتبال را در توسعه و تعالی این رشته مهم می‌دانم.

معزی‌فر پیرامون آخرین روند دراختیارگرفتن سالن بسکتبال محموعه ورزشی شهید شیروی به فدراسیون بسکتبال و قول شفاهی وزارت ورزش و جوانان در این خصوص گفت: به‌طور قطع، اماکن اختصاصی برای یک رشته ورزشی، می‌تواند در تسریع فعالیت‌ها و پیش‌برد امور، به‌ویژه در مسیر آمادگی تیم‌ها مهم باشد و به‌همین دلیل، یکی از دغدغه‌های اصلی گروه مدیریتی فدراسیون و به‌خصوص ریاست فدراسیون، جناب آقای داوری، توسعه زیر ساخت‌های فدراسیون بسکتبال از جمله زمین ۲ هزار متری است که در مجموعه آزادی در اختیار این فدراسیون قرارگرفته است. برای این‌منظور باید از نظر منابع مالی و قوانین بودجه، تمهیدات لازم اندیشیده شود و این کار از اهمیت بالایی در برنامه‌های اجرایی فدراسیون برخوردار است.

سرپرست دبیری فدراسیون ضمن اشاره به فعالیت‌های ورزشی خود در سطوح مختلف بسکتبال از بازیکنی تا مدیریتی در استان خوزستان، تصریح کرد: با مسایل این رشته در ابعاد مختلف آشنایی دارم و یکی از اولویت‌های فدراسیون، توجه اساسی و منطقی به رده‌های سنی پایه است که رییس فدراسیون نیز تاکید زیادی روی آن دارد و بدنه فدراسیون تمام تلاش، مساعی و تجربه‌ی خود را برای تحقق برنامه‌های فدراسیون، با هدف تعالی این رشته به‌کار خواهد بست.

فدراسیون بسکتبال در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید