سایت رسمی فدراسیون بسکتبال ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: مجموعه ورزشی آزادی ضلع غربی – درب پنج سالن – تهران – ایران

    کد پستی : ۱۴۸۴۸۱۳۱۱۱
    تلفن : ۴۴۷۳۹۱۲۱
    تلفن : ۴۴۷۳۹۱۲2
    تلفن : ۴۴۷۳۹۱۲3
    فکس : ۴۴۷۳۹۰۲۳

وزیر ورزش و جوانان در دیدار با تیم ملی بسکتبال: انتظار بازی های خوب از تیم ملی داریم

دکتر سید حمید سجادی در آستانه‌ی اعزام تیم ملی بسکتبال ایران در جمع ملی پوشان وکادر فنی و سرپرستی تیم ملی بسکتبال حاضر شد و دقایقی با آنها به گفتگو پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دکتر سید حمید سجادی در آستانه‌ی اعزام تیم ملی بسکتبال ایران در جمع ملی پوشان وکادر فنی و سرپرستی تیم ملی بسکتبال حاضر شد و دقایقی با آنها به گفتگو پرداخت.

وزیر ورزش و جوانان در این دیدار صمیمانه که قبل از اعزام تیم ملی بسکتبال به آخرین پنجره‌ی انتخابی جام جهانی در هتل المپیکانجام شد، از بسکتبال به عنوان یک رشته‌ی محبوب و پرطرفدار بین مردم نام برد و با اشاره به حضور  جواد داوری در راس فدراسیونگفت : حضور یک مدیر جوان که دارای کسوت بسکتبالی و افتخارات خوب است و پس از دنیای قهرمانی نیز موفق بوده، باعث خوشحالیاست و با توجه به ادراکی که از این رشته دارد می‌تواند زمینه‌ساز اتفاقات خوب در رشته‌ی خودش باشد که حتی از قبل دارای تنگناهاییبوده که کار را سخت می‌کند.

دکتر سجادی با اشاره به توانمندی‌های بسکتبال ایران گفت: همچنان این رشته به عنوان یک رشته‌ی دانشگاهی در جامعه مطرح است واین ورزش مهیج را بر حسب وظیفه همچون دیگر رشته‌ها حمایت و دنبال می‌کنم و رویدادهای رقابتی این رشته را هم همواره پیگیر بوده وحتی از نزدیک نظاره‌گر بودم  و با توجه به این مهم که بردها و باخت‌ها همیشه وجود داشته اما انتظار بازی و نمایش خوب بسکتبال ایرانرا در پنجره‌ی آخر انتخابی جام جهانی دارم.

وزیر ورزش و جوانان برای ملی پوشان بسکتبال ایران آرزوی موفقیت کرد و اظهار داشت: قطعا یکی از رویدادهای مهم  که وررش ایرانپیش‌رو دارد بازیهای آسیایی هانگژو است که از همه‌ی رشته‌ها از جمله بسکتبال حمایت می‌کنیم تا فدراسیون زمینه‌ی موفقت را رقم بزند.

پیش از سخنان وزیر ورزش و جوانان، رئیس فدراسیون بسکتبال از حمایت‌های دکتر سجادی نسبت به کلیت ورزش ایران به نیکی نام بردو تاکید کرد که  در دوران این وزیر ورزشی اتفاقات خوبی رخ داده و نباید از دید جامعه پنهان بماند.

جواد داوری دقایقی پیرامون فرایند آمادگی تیم ملی بسکتبال صحبت کرد و با اشاره به مصدومیت حامد حدادی برای او آرزوی سلامتیو ابراز امیدواری کرد که بازیکنان قدر تیم ملی، اتفاقات خوبی را در پنجره‌ی آخر انتخابی جام جهانی در مصاف با چین و ژاپن رقمبزنند.

در این دیدار پیراهن منقش به خلیج فارس ویژه تیم ملی بسکتبال توسط آرن داودی کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران به دکتر سید حمیدسجادی وزیر ورزش و جوانان اهدا شد. 

فدراسیون بسکتبال در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید