سایت رسمی فدراسیون بسکتبال ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: مجموعه ورزشی آزادی ضلع غربی – درب پنج سالن – تهران – ایران

    کد پستی : ۱۴۸۴۸۱۳۱۱۱
    تلفن : ۴۴۷۳۹۱۲۱
    تلفن : ۴۴۷۳۹۱۲2
    تلفن : ۴۴۷۳۹۱۲3
    فکس : ۴۴۷۳۹۰۲۳

سعید ارمغانی : امیدوارم نتیجه ی تلاش بازیکنان ، تمرینات و برنامهریزی خوب را با صعود به جام جهانی بگیریم

سرمربی و بازیکنان تیم ملی بسکتبال از شرایط موجود در ژاپن ابراز رضایت و تاکید کردند با تمام توان و تلاش به مصاف ژاپن و چینمی روند .

 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بسکتبال ؛ سعید ارمغانی سرمربی تیم ملی بسکتبال با بیان اینکه از ده روز پیش تمرینات تیم ملی درتهران آغاز شده و در ژاپن ادامه دارد ، گفت : اردوی تمرینی چهار روزه در تهران به خوبی برگزار شد و به همت فدراسیون یک هفتهزودتر به ژاپن اعزام شدیم .

سرمربی تیم ملی بسکتبال ادامه داد : شرایط خوبی در ژاپن داریم و بازیکنان نیز تمرینات جدی دارند، زحمت می کشند  و در شرایطخوب و ایده آلی هستند که امیدوارم نتیجه ی تمرینات و برنامه ریزی خوب برای این دو دیدار را با صعود به جام جهانی بگیریم .

آرن داودی کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران گفت : پرواز خوب و برنامه ی سفری منظمی به ژاپن داشتیم و فدراسیون با یک رستورانایرانی قرارداد بسته تا در این مدت مشکل غذایی هم نداشته باشیم .

او گفت : شرایط تمرینی خوبی داریم و امیدوارم با بازی های خوب ، پیروز این دو‌ بازی  حساس باشیم .

محمد جمشیدی با بیان اینکه یک هفته زودتر به ژاپن اعزام شدیم گفت : فدراسیون شرایط مناسبی را برای این سفر تدارک دیده بود وتمرینات هم به خوبی پیش رفته است .

او ادامه داد : امیدوارم با شرایطی که تیم ملی دارد و همه بازیکنان  هم همدل هستند،  دو بازی ژاپن و چین را با برد پشت سر بگذاریمتا بتوانیم صعود مقتدرانه  را جشن بگیریم .

ارسلان کاظمی هم با ابراز رضایت از شرایط تیم ملی در زاپن گفت :بازی های خیلی مهمی پیش رو داریم و انگیزه ی همه بازیکنان نیزبالاست و امیدواریم با توجه به تدارک خوب و روحیه ی بالا ، جشن صعود به جام جهانی را بگیریم .

فدراسیون بسکتبال در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید