سایت رسمی فدراسیون بسکتبال ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: مجموعه ورزشی آزادی ضلع غربی – درب پنج سالن – تهران – ایران

    کد پستی : ۱۴۸۴۸۱۳۱۱۱
    تلفن : ۴۴۷۳۹۱۲۱
    تلفن : ۴۴۷۳۹۱۲2
    تلفن : ۴۴۷۳۹۱۲3
    فکس : ۴۴۷۳۹۰۲۳

آرای جدید کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال در خصوص پرونده های لیگ دسته اول حرفه ای بسکتبال و لیگ جوانان کشور

کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال آرای جدیدی را در خصوص بازی های لیگ دسته اول حرفه ای بسکتبال و لیگ جوانان باشگاه های کشور صادر کرد :

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بسکتبال ، آرای جدید کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال به شرح زیر است : 


◀️کمیته انضباطی با دعوت از زمان حسینی سرمربی نیروی زمینی و  محمد ستوده تدارکات تیم گل گهرسیرجان، جهت رسیدگی به حواشی مسابقات لیگ دسته یک حرفه ای آقایان بین دو تیم گل گهرسیرجان و نیروی زمینی تهران   
 و با توجه به گزارش ناظر مسابقه با رفتار نا متعارف نسبت به داوران که باعث بی نظمی در سالن مسابقات شد، آرای زیر را صادر کرد :

_محمد ستوده تدارک تیم گلگهر سیرجان   به استناد (بند 5 ماده 7 آئین نامه) تخلف وی محرز و یک جلسه محرومیت قطعی از حضور در مسابقات ورزشی و مبلغ ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی.

_زمان حسینی  سرمربی نیروی زمینی به استناد (بند 5 ماده 7 آئین نامه) تخلف وی محرز و یک جلسه محرومیت قطعی از حضور در مسابقات ورزشی و مبلغ یکصد میلیون ریال جریمه نقدی.


◀️کمیته انضباطی با دعوت از سید محمد غفاری بازیکن تیم میهن همچنین سرمربی و سرپرست تیم جهر جهت رسیدگی به حواشی مسابقات لیگ دسته یک حرفه ای آقایان بین دو تیم نخل جهرم و میهن تهران  برگزار گردید که با توجه  به گزارش ناظر مسابقه با رفتار نا متعارف نسبت به بازیکنان حریف که باعث بی نظمی در سالن مسابقات شد به شرح زیر رای خود را صادر کرد :

_ سید محمد غفاری بازیکن میهن   به استناد (بند 5 ماده 7 آئین نامه) تخلف وی محرز و یک جلسه محرومیت تعلیقی از حضور در مسابقات ورزشی و مبلغ  پنجاه میلیون ریال جریمه نقدی.

_ یک جلسه محرومیت تعلیقی تماشاگران باشگاه نخل جهرم از حضور در مسابقات ورزشی (موضوع بند 3 ماده 8 آئین نامه انضباطی مسابقات ورزشی) و مبلغ یکصد میلیون ریال جریمه نقدی.
_ صالح اسماعیلی  به استناد (بند 5 ماده 7 آئین نامه) تخلف وی محرز و یک جلسه محرومیت قطعی از حضور در مسابقات ورزشی و مبلغ ۳۰  ریال جریمه نقدی.
_مجتبی قربان  به استناد (بند 5 ماده 7 آئین نامه) تخلف وی محرز و یک جلسه محرومیت تعلیقی از حضور در مسابقات ورزشی .


کمیته انضباطی با دعوت از سرمربی تیم جوانان شکلی  مهران ایمانی جهت رسیدگی به حواشی مسابقات لیگ جوانان بین دو تیم شکلی و پاس بندرلنگه  برگزار گردید که با عنایت به گزارش ناظر مسابقه با رفتار نا متعارف نسبت به داوران که باعث بی نظمی در سالن مسابقات شد، رای زیر را صادر کرد :

_مهران ایمانی بازیکن شکلی   به استناد (بند 5 ماده 7 آئین نامه) تخلف وی محرز و یک جلسه محرومیت قطعی و یک جلسه تعلیقی از حضور در مسابقات ورزشی .

فدراسیون بسکتبال در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید