سایت رسمی فدراسیون بسکتبال ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: مجموعه ورزشی آزادی ضلع غربی – درب پنج سالن – تهران – ایران

    کد پستی : ۱۴۸۴۸۱۳۱۱۱
    تلفن : ۴۴۷۳۹۱۲۱
    تلفن : ۴۴۷۳۹۱۲2
    تلفن : ۴۴۷۳۹۱۲3
    فکس : ۴۴۷۳۹۰۲۳

هاکان دمیر : دو هدف بزرگ را در تیم ملی بسکتبال دنبال می کنیم

سرمربی جدید تیم ملی بسکتبال ایران شرایط این رشته در کشور را برای فعالیت مثبت ارزیابی و تصریح کرد: نتایج خوب در جام جهانی و کسب سهمیه المپیک همچنین راهیابی به فینال بازی های آسیایی هانگژو، مهم‌ترین اهداف ما در رویدادهای پیش رو است .

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، هاکان دمیر در مراسم معارفه خود در اولین جلسه تمرین تیم ملی بسکتبال در سالن بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی تهران گفت : بسکتبال ایران قهرمان آسیا و قدرت برتر این رشته در قاره کهن بوده و بدلیل عناوین با ارزش گذشته از جایگاه بالایی  در این قاره برخوردار است و برای من کار کردن با این تیم بسبار قابل احترام است.

سرمربی جدید تیم ملی بسکتبال ایران ادامه داد : از فدراسیون بسکتبال بدلیل اعتمادی که من داشت تشکر می کنم، رئیس فدراسیون از ملی پوشان سابق این رشته است و به جو تیم و رقابت‌های مختلف تسلط و آشنایی کامل دارد و ابن مهم، پشتوانه خوبی برای تیم ملی محسوب می شود.

هاکان دمیر گفت : از کادر فنی و مجموعه ای که موجب حضور تیم ملی بسکتبال ایران در جام جهانی شد، بسیار ممنونم و اکنون دو هدف عمده و بزرگ را دنبال می کنیم بطوریکه در جام جهانی در صدد ارائه بازی های خوب و کسب سهمیه المپیک هستیم و در بازی های آسیایی نیز می خواهیم فینالیست شویم و امیدوارم با تلاش زیاد در کنار مجموعه ی خوبی که با آنها همکاری می کنم به این مهم دست پیدا کنیم .

فدراسیون بسکتبال در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید