سایت رسمی فدراسیون بسکتبال ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: مجموعه ورزشی آزادی ضلع غربی – درب پنج سالن – تهران – ایران

    کد پستی : ۱۴۸۴۸۱۳۱۱۱
    تلفن : ۴۴۷۳۹۱۲۱
    تلفن : ۴۴۷۳۹۱۲2
    تلفن : ۴۴۷۳۹۱۲3
    فکس : ۴۴۷۳۹۰۲۳

هاکان دمیر : تیمی قابل احترام برای بسکتبال ایران می سازیم / فدراسیون کارهای خوبی برای تدارکات تیم ملی انجام داده است

سرمربی تیم ملی بسکتبال گفت: شناخت خوبی از بسکتبال ایران پیدا کرده‌ام و مطمئن باشید تیمی جنگنده و قابل احترام خواهیم ساخت.

هاکان دمیر در  اولین نشست خبری خود، تصریح کرد: یک ماه است اینجا هستم و اطلاعات خوبی در مورد بسکتبال ایران پیدا کردم. در یک ماه قبل سوال من این بود که جایگاه ایران در آسیا قابل اعتماد بوده و در جام‌جهانی رقیب قابل احترامی است؟ اگر صربستان در بسکتبال اروپا جایگاه دارد، ایران هم در آسیا یک جایگاه خاص دارد و سبک خود را دنبال می کند.
وی گفت: با رئیس فدراسیون صحت کردم و در زمان کوتاهی که داریم، یک تیم جنگنده را روانه میدان کرده و تیم را به شکلی مشخص جوان می‌کنیم.

دمیر بیان کرد: در مورد قبول پیشنهاد فدراسیون ایران باید بگویم این برای من یک هدف مهم بود که در تیمی باشم که به جام‌جهانی رسیده است.

وی ادامه داد: قراردادم یک ساله است اما اگر همه با هم موفق شویم، سال‌های زیادی برای ارتقای بسکتبال ایران کنار هم خواهیم بود. اگر بتوانم ایران را در مسابقات پیش‌رو موفق نشان دهم، این افتخار را خواهم داشت در سال‌های آینده، عملکرد بهتری را به نمایش بگذارم.

سرمربی ترکیه‌ای تیم ملی بسکتبال ایران، خاطر نشان کرد: یک سال گذشته در ترکیه و در خدمت تیم ملی کشورم بودم. بازیکن تربیت کردن و پرورش دادن مهره‌های کلیدی مهم است. در ایران، بازیکنان جوان و با تجربه حضور دارند اما در برخی پست‌ها مشکلاتی داریم که باید حل شود.

وی ادامه داد: بازیکنان جدیدی که ظرفیت و پتانسیل داشته باشند به ما اضافه خواهند شد و با قدرت به کار ادامه می‌دهیم.

سرمربی تیم ملی بسکتبال در مورد حامد حدادی گفت: همه دنیا او را به خوبی می شناسند و با آنکه سن و سال بالایی دارد اما همچنان باانگیزه و پرتلاش است. او متاسفانه به دلیل آسیب دیدگی و عمل جراحی که داشت در حال طی کردن شرایط بهبودی خود است و در این مدت با تمرینات مختلف سعی داریم حامد را به تیم برسانیم.

وی ادامه داد: اگر شرایط مهیا شود خوشحالیم می شوم از حضور او در تیم ملی بهره ببریم.

دمیر درباره شرایط انتخاب نفرات تیم ملی عنوان کرد: کمک مربی ما لیگ را زیر نظر داشت و در تیم ما علی آرزومندی لیگ را رصد کرده و بر اساس تمام آمارهایی که از لیگ استخراج کردیم و بازیکنانی که با فلسفه کاری من همخوانی دارند را دعوت می‌کنیم. البته حضور آنها بر اساس مشورت است و در همه دنیا با این شیوه بازیکنان انتخاب می شوند.

دمیر در خصوص بازی‌های دوستانه، فدراسیون کارهای خوبی انجام داده و به ترکیه و لبنان خواهیم رفت. یک بازی رسمی و یک دیدار غیررسمی داریم. دو بازی در روسیه داریم و ۲بازی در گرجستان خواهیم داشت. بعد از آن برای یک تورنمنت راهی چین شده تا برای حضور در جاکارتا آماده خواهیم شد.

منبع : ایرنا

فدراسیون بسکتبال در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید