سایت رسمی فدراسیون بسکتبال ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: مجموعه ورزشی آزادی ضلع غربی – درب پنج سالن – تهران – ایران

    کد پستی : ۱۴۸۴۸۱۳۱۱۱
    تلفن : ۴۴۷۳۹۱۲۱
    تلفن : ۴۴۷۳۹۱۲2
    تلفن : ۴۴۷۳۹۱۲3
    فکس : ۴۴۷۳۹۰۲۳

جغرافیای بسکتبال با رویکرد شهرستان محوری برای استعدادیابی و پرورش نسل جدید/ اعلام آمادگی ۲۳۰ تیم برای لیگ های رده سنی بسکتبال ایران

پس از اعلام رسمی طرح جدید فدراسیون بسکتبال با رویکرد شهرستان محوری برای برگزاری رقابت‌های لیگ در رده های سنی پایه، تاکنون ۲۳۰ تیم از سراسر کشور در بخش پسران و دختران اعلام آمادگی کردند تا گستره ی جغرافیای وسیع بسکتبال ایران به بستر مناسبی برای استعدادیابی تبدیل شود .

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بسکتبال؛ طرح جدید فدراسیون بسکتبال برای برگزاری رقابت های لیگ در رده های سنی پایه با هدفاستعدادیابی برای تیم های ملی نوجوانان و جوانان تا کنون با استقبال ۲۳۰ تیم از سراسر کشور در دو‌بخش پسران و دختران  همراهبوده است.

اهمیت برگزاری رقابت های لیگ بسکتبال نوجوانان پسر و دختر بدلیل معیار سنجش برای انتخاب بازیکنان ملی پوش است کهاستعدادیاب های منتخب فدراسیون به صورت مستمر در این رقابت ها حضور خواهند داشت تا پروسه استعدادیابی و‌انتخاب برترین هابه نحو مطلوبی محقق شود.

جلسه هماهنگی لیگهای جوانان دختر و پسر در روز سه شنبه ۳ مرداد ساعت ۹ در سالن بسکتبال آزادی آغاز خواهد شد. 

مربیان یا سرپرستان تیم هایی که هنوز موفق به اعلام آمادگی نشده اند، می توانند همانند مربیان سایر تیم ها در جلسه حضور داشتهباشند.

فدراسیون بسکتبال در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید