سایت رسمی فدراسیون بسکتبال ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: مجموعه ورزشی آزادی ضلع غربی – درب پنج سالن – تهران – ایران

    کد پستی : ۱۴۸۴۸۱۳۱۱۱
    تلفن : ۴۴۷۳۹۱۲۱
    تلفن : ۴۴۷۳۹۱۲2
    تلفن : ۴۴۷۳۹۱۲3
    فکس : ۴۴۷۳۹۰۲۳

نشست صمیمی پیشکسوتان بسکتبال ایران

نشست صمیمی و مراسم تجلیل از پیشکسوتان بسکتبال ایران با حضور جواد داوری رئیس فدراسیون و پیشکسوتان دهه های مختلف این رشته ی دانشگاهی در هتل المپیک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بسکتبال بعداز ظهر امروز  نشست صمیمی پیشکسوتان دهه های مختلف و مراسم تجلیل از آنها با حضور جواد داوری رئیس فدراسیون بسکتبال در سالن سیحون هتل المپیک برگزار شد.

در این نشست صمیمانه، رئیس فدراسیون بسکتبال از حضور در جمع پیشکسوتان بسکتبال کشور ابراز خشنودی کرد و با بیان اینکه پیشکسوتان بسکتبال گنجینه ی گرانبهای این رشته هستند از نقش آفرینی تک نک افرادی که در دهه های مختلف و برهه های زمانی در راستای رشد و تعالی بسکتبال قدم برداشته اند، به نیکی نام برد.

رئیس فدراسیون بسکتبال تصریح کرد : امیدوارم  اکنون که این نشست صمیمانه برگزار شد در ادامه هم با محوریت کمیته پیشکسوتان فدراسیون بتوانیم اقدامات موثری را در راستای حمایت از پیشکسوتان جامعه ی بسکتبال داشته باشیم و در این بین تمام تلاش خود را بکار خواهم گرفت.

جواد داوری گفت : از شنیدن نظرات اهالی بسکتبال و پیشکسوتانی که با صداقت و تعهد عمر خود را در این رشته ی دانشگاهی سپری کردند بسیار استقبال می کنم و امیدوارم در ادامه در راستای حمایت از پیشکسوتان عزیز قدمهای مثبت تری برداریم و برای همه ی عزیزان آرزوی موفقیت و سربلندی داریم .

فدراسیون بسکتبال در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید