سایت رسمی فدراسیون بسکتبال ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: مجموعه ورزشی آزادی ضلع غربی – درب پنج سالن – تهران – ایران

    کد پستی : ۱۴۸۴۸۱۳۱۱۱
    تلفن : ۴۴۷۳۹۱۲۱
    تلفن : ۴۴۷۳۹۱۲2
    تلفن : ۴۴۷۳۹۱۲3
    فکس : ۴۴۷۳۹۰۲۳

بازگشت تیم ملی بسکتبال بانوان ایران به تهران با استقبال نایب رئیس کمیته ملی المپیک، مدیرکل دفتر سیاستگذاری ورزش بانوان و مسئولین فدراسیون

تیم ملی بسکتبال بانوان ایران که برای اولین بار به رقابت های فینال کاپ آسیا دیویژن B راه یافته بود، با استقبال دکتر مهین فرهادی زاد نایب رئیس کمیته ملی المپیک، مدیرکل دفتر سیاستگذاری ورزش بانوان و مسئولین فدراسیون از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد تهران شدند. ب

ه گزارش روابط عمومی فدراسیون بسکتبال؛ تیم ملی بسکتبال بانوان ایران که با حضور در فینال کاپ آسیا دیویژن B در تایلند ، تاریخ سازی کرد و با پیروزی  های چشمگیر که مورد تحسین فیبا هم قرار رفت، با استقبال مسئولین ورزش کشور، ساعت ۱۰ امروز از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد تهران شدند.

دکتر مهین فرهادی زاد نایب رئیس کمینه ملی المپیک، دکتر لیلی زکی زاده مدیرکل سیاست گذاری ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان، محسن معزی فر دبیرکل و فتانه ملک نایب رئیس فدراسیون بسکتبال و دیگر مسئولین فدراسیون  در مراسم استقبال از این تیم حضور داشتند.

برخی از خانواده ملی پوشان بسکتبال هم در مراسم استقبال از این تیم حضور یافته بودند.

تیم ملی بسکتبال ایران در رقابت های کاپ آسیا در مرحله مقدماتی در رویارویی با مالزی و مغولستان به برتری رسید و با شکست در برابر اندونزی برای صعود به مرحله ی نیمه نهایی مقابل قزاقستان به برتری رسبد و در مرحله ی نیمه نهایی، اردن را مقتدرانه شکست داد .

دیدار فینال کاپ آسیا بین اندونزی و ایران برگزار شد و شاگردان النی کاپوچیانی با وجود نمایش خوب اما در پایان با نتیجه ۵۴_ ۵۳ مغلوب شدند و در نهایت شایستگی و در حالی که با صعود به فینال تاریخ سازی کرده بودند، از صعود به دیویژن A آسیا بازماندند.

فدراسیون بسکتبال در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید