سایت رسمی فدراسیون بسکتبال ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: مجموعه ورزشی آزادی ضلع غربی – درب پنج سالن – تهران – ایران

    کد پستی : ۱۴۸۴۸۱۳۱۱۱
    تلفن : ۴۴۷۳۹۱۲۱
    تلفن : ۴۴۷۳۹۱۲2
    تلفن : ۴۴۷۳۹۱۲3
    فکس : ۴۴۷۳۹۰۲۳

مربی تیم ملی بسکتبال: شایستگی صعود به مرحله نیمه نهایی را داشتبم

علی آرزومندی مربی تیم ملی بسکتبال گفت: تیم ملی بسکتبال ایران تاوان اشتباهات نیمه اول را داد اما با اینحال توان خود را برای پیروزی گذاشتند و شایستگی پیروزی و راهیابی به مرحله نیمه نهایی را داشتیم.

علی آرزومندی پس از شکست تیم ملی بسکتبال مقابل فیلیپین در مرحله یک چهارم نهایی بازی های آسیایی اظهار داشت: ما در نیمه اول عملکرد خوبی در دفاع نداشتیم و وقتی اینطور می شود شما باید در کوارترهای بعدی انرژی زیادی بگذارید که بتوانید نتیجه را جبران کنید.

وی ادامه داد: فکر می کنم اشتباهات یک دقیقه آخر هم به خاطر همین خستگی و صرف انرژی زیاد برای بازگرداندن نتیجه بود. بچه ها خیلی تلاش کردند که اختلاف را کمتر کنند و حتی جلو هم بیفتند.

مربی تیم ملی بسکتبال گفت؛ نکته مثبت کار این است که بچه ها تمام تلاش خود را انجام دادند و ماهیت ورزش هم همین است که شما تمام تلاش خود رادر بازی انجام دهید‌. بچه های ما نشان دادند که توانایی زیادی دارند اما گاهی اوقات تاوان اشتباهات سنگین است.

آرزومندی تاکید کرد: ما شانس این را داشتیم که به جمع چهار تیم برویم  چون بچه ها شایستگی این را داشتند. تیم جوانی داریم و هنوز جا دارد که این جوان‌ها خودشان را در مسابقات آینده نشان دهند. 

وی با اشاره به اینکه نباید از این مسئله عبور کرد که تیم حریف سه بازیکن خارجی و تبعه داشت، گفت: ی یکی از آنها ۳۵ امتیاز آورد و کاملا تاثیرگذار بودند. در صورتی که ما از ترکیب جام جهانی سه بازیکن اصلی خود یعنی حدادی، یخچالی و امینی را نداشتیم، اما به هرحال با همه این شرایط باید بازی را می بردیم.

فدراسیون بسکتبال در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید