سایت رسمی فدراسیون بسکتبال ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: مجموعه ورزشی آزادی ضلع غربی – درب پنج سالن – تهران – ایران

    کد پستی : ۱۴۸۴۸۱۳۱۱۱
    تلفن : ۴۴۷۳۹۱۲۱
    تلفن : ۴۴۷۳۹۱۲2
    تلفن : ۴۴۷۳۹۱۲3
    فکس : ۴۴۷۳۹۰۲۳

نشست کادرفنی تیم ملی بسکتبال نوجوانان بانوان با حضور ریس فدراسیون بسکتبال برگزار شد

نشست هم اندیشی کادر فنی تیم ملی بسکتبال نوجوانان‌ بانوان ایران با حضور جواد داوری ریس فدراسیون بسکتبال برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بسکتبال ، نشست هم اندیشی کادر فنی تیم ملی نوجوانان بانوان برای بررسی عملکرد این تیم در بازی های دیویژن b آسیا با حضور آقای جواد داوری ریس فدراسیون ،خانم ملک نایب ریس فدراسیون،خانم هادوی مدیر تیم های ملی بانوان و اعضا کادر فنی تیم(خانم ضرغامیان،بیک لیک لی، خرمشاهی و آقایان قانع و حسن زاده ) و خانم نوروزیان بصورت ارتباط آنلاین امروز شنبه ۲۹مهرماه ۱۴۰۲ برگزار شد.


این جلسه با تسلیت ریاست فدراسیون به مردم مظلوم غزه آغاز شد.


در ابتدا جواد داوری ریس فدراسیون بسکتبال، تاکید زیادی برای تقویت ضعف های اصلی بازیکنان داشتند و از کادر فنی خواستند آنالیز کامل بازیکنان را از زاویای مختلف به صورت فردی انجام دهند  تا بتوان نقطه‌ ضعف های آنان را برطرف کرد.

ریاست فدر اسیون بسکتبال تاکید داشتند :که باید تلاش زیادی را انجام دهیم تا از تیم های شرق آسیا عقب نمانیم و سطح خودمان را در آسیا باید بالاتر ببریم تا به هدفی که می خواهیم دست پیدا کنیم.


 هادوی مدیر تیم های ملی بانوان در ادامه گفت:باید برای هر چه بهتر شدن بسکتبال بانوان مربیان خود را برای ارتقا به خارج از کشور اعزام کنیم تا بتوانند در کلینیک های بين المللي شرکت کنند و همچنین یک شخص را به عنوان رابط کلیه تیم ها بانوان انتخاب کنیم که بتواند تمام هماهنگی ها را انجام دهد.


سروه ضرغامیان سرمربی تیم ملی بسکتبال نوجوانان هم در ابتدا بخاطر عدم صعود به دیویژن Aعذر خواهی کرد و بابت بازی های تداکارتی که بر اساس برنامه ریزی انجام شد تشکر کرد.

ضرغامیان در ادامه گفت: تیم ما صدرصد وجود خودش را گذاشت و جا دارد از بدنساز تیم ملی هم تشکر کنم چون نقش مهمی را در پیشرفت بازیکنان ایفا کردند.


ضرغامیان درپایان صحبت های خودتاکیدداشت:بازیکنان ما از لحاظ فردی ضعف هایی را دارند که باید آن ها را برطرف کنیم به طور مثال ما در  پرتاب سه امتیازی مشکلات زیادی داشتیم که باید روی آن کارشود تا بتوانیم در این شاخصه ضعف ها را برطرف کنیم.

 

نیکا بیک لیک لی مدیرفنی تیم ملی نوجوانان هم تاکید داشت: تیم هایی مانند تیم  ملی نوجوانان باید دو تا سه روز زودتر به مسابقات اعزام شوند ویک بازی دوستانه قبل از شروع مسابقات انجام دهند تا با جو و شرایط کشور میزبان سریع تر آشنایی پیدا کنند و با استرس کمتری  پای به مسابقات بگذارند.


جواد داوری ریاست فدراسیون بسکتبال در پایان جلسه اعلام کرد:خودم و همکارانم در فدراسیون بسکتبال تمام تلاش خودمان را انجام می‌دهیم تاکمپ تمرینی بانوان به شکل پیشرفته‌تر برگزار شود تا بانوان تمرینات خود را بدون دغدغه انجام دهند.


ریاست فدراسیون بسکتبال در پایان تاکید داشتند: تمام موضوعاتی که در این جلسه بیان شد، به شکل جدی بررسی شوند و در جلسه آینده نتایج آن اعلام گردد تا هر چه سریع تر مشکلات را در تمام زوایا برطرف کنیم.

فدراسیون بسکتبال در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید