سایت رسمی فدراسیون بسکتبال ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: مجموعه ورزشی آزادی ضلع غربی – درب پنج سالن – تهران – ایران

    کد پستی : ۱۴۸۴۸۱۳۱۱۱
    تلفن : ۴۴۷۳۹۱۲۱
    تلفن : ۴۴۷۳۹۱۲2
    تلفن : ۴۴۷۳۹۱۲3
    فکس : ۴۴۷۳۹۰۲۳

نشست ناظران سازمان لیگ برتر بسکتبال برای فصل ۱۴۰۳_۱۴۰۲ برگزار شد/ داوری: کار ناظران بسیار حساس، مهم و تأثیرگذار است

نشست هماهنگی ناظران سازمان لیگ یکشنبه سی‌ام مهرماه در سالن پارسه هتل المپیک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، در این نشست که با حضور جواد داوری رئیس فدراسیون، واحدپور دبیر سازمان لیگ، ... سلیمیان رئیس کمیته داوران و ... باقری رئیس کمیته آموزش داوران فدراسیون برگزار شد، ۷۵ ناظر سازمان لیگ حضور داشتند.

رئیس فدراسیون بسکتبال در ابتدای این نشست به جایگاه ویژه ناظران در برگزاری مسابقات اشاره و از زحمات آنها نیز در طول فصل گذشته تشکر کرد.

جواد داوری اظهار داشت: عملکرد ناظران سازمان لیگ در هر چه بهتر برگزار شدن مسابقات می‌تواند کمک زیادی برای رسیدن به هدف باشد و به همین دلیل کار ناظران حساس و مهم است و نقش بسزایی در برگزاری مسابقات دارد.

 واحدپور دبیر سازمان لیگ در ادامه این نشست با ارائه توضیحاتی در مورد چگونگی مسابقات امسال لیگ برتر، به مشکلات این رقابت‌ها در سال گذشته اشاره کرد و گفت: این مشکلات بر اساس گزارش ناظران در رقابت‌های سال گذشته جمع‌بندی شده و امسال باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود تا مشکلات نسبت به گذشته کمتر باشد.

وی تاکید کرد: مسابقات امسال باید به نحوی برگزار شود که ضمن رعایت تمام دستورالعمل‌ها و آیین‌نامه‌ها، بازیکنان و تماشاگران از تماشای لیگ برتر لذت ببرند.

شایان ذکر است در پایان جلسه به برخی از بندهای دستورالعمل و همچنین نحوه فعالیت ناظران در سیستم مدیریت رویدادها، وظایف ناظران و نیازمندی‌های سازمان لیگ در رویدادها، فعالیت ناظران در طول برگزاری رویداد و چگونگی ارائه گزارش از طریق سامانه رویداد اشاره شد و دبیر سازمان لیگ، رئیس کمیته داوران و رئیس کمیته آموزش داوران به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند.

فدراسیون بسکتبال در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید