سایت رسمی فدراسیون بسکتبال ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: مجموعه ورزشی آزادی ضلع غربی – درب پنج سالن – تهران – ایران

    کد پستی : ۱۴۸۴۸۱۳۱۱۱
    تلفن : ۴۴۷۳۹۱۲۱
    تلفن : ۴۴۷۳۹۱۲2
    تلفن : ۴۴۷۳۹۱۲3
    فکس : ۴۴۷۳۹۰۲۳

جواد داوري: ديگر نمي‌شود گلخانه‌اي كار كرد/ هیچ بازیکن مستعدی نبايد پشت خط بماند

جواد داوری رئیس فدراسیون بسکتبال در همايش روساي هيات‌هاي بسکتبال منطقه یک کشور كه در استان همدان برگزار شد به پشتوانه سازي در استان‌ها تاكيد کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، رئيس فدراسيون بسكتبال با حضور در استان همدان در همايش روساي هيات‌هاي بسکتبال منطقه یک کشور شركت كرد.رئيس فدراسيون بسكتبال در جمع روساي هيات‌هاي بسكتبال منطقه يك كشور با اشاره به اهميت استعداديابي گفت: استعدادیابی و کشف آن مانند گذشته نیست و نمی‌شود گلخانه‌ای کار کرد. باید شرایط در همه شهرستان‌های استانی به گونه‌ای باشد که هیچ بازیکن مستعدی پشت خط نماند.

جواد داوري ادامه داد: طرح جدید استعدادیابی در بسكتبال، شهرستان محور است. به دنبال اين هستيم تا استان‌ها در رده‌هاي سني مختلف در ليگ تيمداري كنند، تاکنون حدود 230 تیم در لیگ‌های نوجوانان و جوانان پسران و دختران اعلام آمادگی کرده‌اند. بدون شك با بالا بردن كميت مي‌توانيم به كيفيت برسيم و حال خوب را به بسكتبال برگردانيم.

رئیس فدراسیون بسکتبال با اشاره به اینکه رقابت‌های لیگ جوانان و نوجوانان بستر اصلی برای شناسایی استعدادها برای تیم های ملی رده سنی پایه است گفت: پشتوانه‌سازی و تمرکز بر رده‌های پایه به بسکتبال این نوید را می دهد که هیچ زمانی مشکل بازیکن نداشته باشیم. این تجربه را پيش‌تر داشته ایم و باید این قطار دوباره به ریل خود باز گردد. مسير سخت و طولاني است ولي با كمك يكديگر مي‌توانيم آينده بسكتبال را تضمين كنيم.

فدراسیون بسکتبال در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید