سایت رسمی فدراسیون بسکتبال ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: مجموعه ورزشی آزادی ضلع غربی – درب پنج سالن – تهران – ایران

    کد پستی : ۱۴۸۴۸۱۳۱۱۱
    تلفن : ۴۴۷۳۹۱۲۱
    تلفن : ۴۴۷۳۹۱۲2
    تلفن : ۴۴۷۳۹۱۲3
    فکس : ۴۴۷۳۹۰۲۳

برگزاری سه مسابقه جذاب و دیدنی بسکتبال به یاد فرزندان خدا

سه مسابقه جذاب و دیدنی بسکتبال در روزی که به یاد استاد فریدون شریف زاده (پدر بسکتبال ایران زمین) نامگذاری شده است، برگزار خواهد شد.

برگزاری سه مسابقه جذاب و دیدنی بسکتبال به یاد فرزندان خدا

 

سه مسابقه جذاب و دیدنی بسکتبال در روزی که به یاد استاد فریدون شریف زاده (پدر بسکتبال ایران زمین) نامگذاری شده است، برگزار خواهد شد.

 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، برای اولین بار در کشورمان، سه مسابقه جذاب و دیدنی در روزی که به نام فرزندان خدا و به یاد استاد فریدون شریف زاده (پدر بسکتبال ایران زمین) نامگذاری شده است، برگزار خواهد شد.

 

در ابتدا، مسابقه بزرگ شوت ۳ امتیازی نکوداشت استاد محسن خلخالی، سپس مسابقه بزرگ اسلم دانک نکوداشت استاد جلال شهمیرزادی و مسابقه بزرگ ستاره‌های ( آل استار ) بسکتبال ایران نکوداشت آقایان استاد جمشید شریعت نژ‌اد و استاد منوچهر شهامت نژاد  برگزار خواهد شد که پس از این دیدار، TOP 20 بسکتبال ایران معرفی می‌شوند.

 

کمیته مربیان بسکتبال کشور، محل برگزاری مسابقات را سالن بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی تهران اعلام کرده و اظهار داشت که عواید حاصل از بلیط فروشی آن روز به سود ایتام درنظر گرفته شده است . 

 

گفتنی است، در مسابقه پرتاب ۳ امتیازی که ما بین ۱۲ پرتاب کننده از سوی ۱۲ باشگاه شرکت کننده در رقابت‌های لیگ برتر کشور برگزار می‌شود، جایزه بسیار نفیسی به نفر نخست پرتاب ۳ امتیازی اهدا خواهد شد.

 

ضمنا در مسابقه  اسلم دانک  نیز ۱۲ دانکر شرکت کننده از سوی ۱۲ باشگاه لیگ برتری، به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت. 

 

مسابقه ستاره‌ها (آل استار) با حضور بیست نفر از زبدگان و برگزیدگان لیگ که آمار آن‌ها فراتر و بالاتر از بقیه شرکت کنندگان در لیگ برتر شده باشد، با سرمربیگری دو نفر از مربیانی که در رتبه‌های اول و دوم لیگ برتر قرار دارند، به عنوان آخرین مسابقه آن روز برگزار می‌شود.

فدراسیون بسکتبال در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید