سایت رسمی فدراسیون بسکتبال ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: مجموعه ورزشی آزادی ضلع غربی – درب پنج سالن – تهران – ایران

    کد پستی : ۱۴۸۴۸۱۳۱۱۱
    تلفن : ۴۴۷۳۹۱۲۱
    تلفن : ۴۴۷۳۹۱۲2
    تلفن : ۴۴۷۳۹۱۲3
    فکس : ۴۴۷۳۹۰۲۳

صدور چهار رای کمیته انضباطی درخصوص دیدارهای لیگ دسته یک حرفه‌ای بسکتبال 

رای کمیته انضباطی درخصوص لیگ دسته یک حرفه‌ای بسکتبال صادر شد. 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، چهار جلسه کمیته بدوی انضباطی فدراسیون، در تاریخ ۱۴۰۲/۱۰/۱۰ با حضور 6 از اعضا برگزار شد. 

در نخستین جلسه، با دعوت از سرمربی تیم پایش پارت شاهرود، سعید برزگر و میلاد رحمتی بازیکن این تیم جهت رسیدگی به حواشی مسابقات لیگ دسته یک حرفه‌ای بین دو تیم مه گل البرز و پایش پارت شاهرود برگزار شد. 

با عنایت به گزارش ناظر مسابقه با رفتار نا‌متعارف نسبت به داوران و بازیکن تیم مقابل که باعث بی‌نظمی در مسابقات شد رای اتخاذ شده به شرح زیر می‌باشد: 

1 – آقای سعید برزگر یک جلسه محرومیت تعلیقی از حضور در مسابقات ورزشی (موضوع بند 3 ماده 8 آئین نامه انضباطی مسابقات ورزشی) .

2– آقای میلاد رحمتی یک جلسه محرومیت تعلیقی از حضور در مسابقات ورزشی (موضوع بند 3 ماده 8 آئین نامه انضباطی مسابقات ورزشی) . 

در دیگر جلسه با دعوت از نوید فرهانی بازیکن تیم مه گل البرز جهت رسیدگی به حواشی مسابقات لیگ دسته یک حرفه‌ای بین دو تیم مه گل البرز و پایش پارت شاهرود برگزار شد. 

با عنایت به گزارش ناظر مسابقه با رفتار نا‌متعارف نسبت به بازیکن تیم مقابل که باعث بی‌نظمی در مسابقات شد، رای اتخاذ شده به شرح زیر است: 

1 – آقای نوید فرهانی یک جلسه محرومیت تعلیقی از حضور در مسابقات ورزشی (موضوع بند 3 ماده 8 آئین نامه انضباطی مسابقات ورزشی) .

همچنین با دعوت از محمدرضا مرادیان جهت رسیدگی به حواشی مسابقات لیگ دسته یک حرفه سال 1402 بین دو تیم نبوغ اراک و گلنور اصفهان برگزار شد.

با عنایت به گزارش ناظر مسابقه با رفتار نا‌متعارف نسبت به تماشاچیان نبوغ اراک که باعث بی‌نظمی در سالن مسابقه شد، رای اتخاذ شده به شرح زیر است: 

1 – آقای محمدرضا مرادیان  به استناد (بند 5 ماده 7 آئین نامه) تخلف وی محرز و 1 جلسه محرومیت قطعی از حضور در مسابقات ورزشی 

در آخرین جلسه با دعوت از سعید شریفی جهت رسیدگی به حواشی مسابقات لیگ جوانان به میزبانی ssp اصفهان برگزار شد. 

با عنایت به گزارش ناظر مسابقه با رفتار نا‌متعارف نسبت به داوران که باعث بی‌نظمی در سالن مسابقه شد، رای اتخاذ شده به شرح زیر است: 

1 – آقای سعید شریفی  به استناد (بند 5 ماده 7 آئین نامه) تخلف وی محرز و 2جلسه محرومیت تعلیقی که طول دوران آن تا اتمام فصل مسابقاتی می باشد.

فدراسیون بسکتبال در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید