سایت رسمی فدراسیون بسکتبال ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: مجموعه ورزشی آزادی ضلع غربی – درب پنج سالن – تهران – ایران

    کد پستی : ۱۴۸۴۸۱۳۱۱۱
    تلفن : ۴۴۷۳۹۱۲۱
    تلفن : ۴۴۷۳۹۱۲2
    تلفن : ۴۴۷۳۹۱۲3
    فکس : ۴۴۷۳۹۰۲۳

سخنگو كميته فنی فدراسیون بسکتبال: اولویت هاکان دمیر تیم ملی ایران است

سخنگو كميته فنی درخصوص قرارداد هاكان دمير سرمربی تيم ملی ايران با تيم مانیسای تركيه گفت: طبق مفاد قرارداد هاکان دمير، قرارداد با تيم باشگاهی بلامانع بوده، اما طبق همان قرارداد الويت تيم ملی ايران است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، سعيد تابش‌نيا سخنگو كميته فنی درخصوص قرارداد هاكان دمير سرمربی تيم ملی ايران با تيم مانیسای تركيه گفت: طبق مفاد قرارداد هاکان دمير، قرارداد با تيم باشگاهی بلامانع بوده، اما طبق همان قرارداد الويت تيم ملی ايران است. هدف همه ما موفقیت و اعتلای بسکتبال ایران است، ضمن این که منافع ملی برای ما همیشه در الویت بوده است. در قراردادی که بین هاکان دمیر و تیم ملی بسکتبال ایران وجود دارد به این نکته تاکید شده که نباید به تیم ملی کشورمان لطمه‌ای وارد شود و این موضوع رعایت شده و مطمئن باشید این موضوع خط قرمز ما است.

 

تابش‌نيا ادامه داد: اتفاقا در قرارداد او با تيم تركيه‌‌ای هم مفاد قرارداد با فدراسيون ايران آمده و الويت تيم ملی ايران است. مسائل مالی و شرایط کنونی از دیگر مواردی است که باید به آن توجه کرد. فدراسیون با شرایط و توافقی که صورت‌گرفته، گام برداشته است و از سوی دیگر زمان‌های خالی دمیر هم با این کار باشگاهی پر می‌شود.

 

سخنگو کمیته فنی اظهار داشت: پيش از اين دمير از يورو ليگ هم پيشنهاد داشت، اما به دليل اين كه بايد زمان زيادی را می‌گذاشت اين پيشنهاد را قبول نكرد.

 

وی درباره مدت زمان باقي‌مانده از قرارداد هاكان دمير با فدراسيون ايران و احتمال بركناری دمير عنوان کرد: اتفاق خاصی رخ نداده است. تيم ملی 2 بازی با تيم‌های هند و قطر در پيش دارد كه دمير به كار خود با قدرت ادامه خواهد داد. پس از آن دو طرف برای ادامه همكاری با سنجش تمام جوانب تصميم گيری خواهند كرد.

فدراسیون بسکتبال در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید