سایت رسمی فدراسیون بسکتبال ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: مجموعه ورزشی آزادی ضلع غربی – درب پنج سالن – تهران – ایران

    کد پستی : ۱۴۸۴۸۱۳۱۱۱
    تلفن : ۴۴۷۳۹۱۲۱
    تلفن : ۴۴۷۳۹۱۲2
    تلفن : ۴۴۷۳۹۱۲3
    فکس : ۴۴۷۳۹۰۲۳

برگزاری پلی آف دوم لیگ برتر بسکتبال بانوان ایران

مرحله پلی آف دوم لیگ برتر بسکتبال بانوان ایران با برگزاری ۳ دیدار دنبال شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، مرحله پلی آف دوم لیگ برتر بسکتبال بانوان ایران امروز چهارشنبه ۴ بهمن ماه با برگزاری ۳ دیدار آغاز شد.

 

در نخستین دیدار این مرحله، تیم گروه بهمن تهران مقابل ستاد گاز تهران به میدان رفت و با برتری ۸۴ بر ۵۳ به پیروزی رسید. بریتنی بایرد در این دیدار با ۲۰ امتیاز، ۴ ریباند، ۴ پاس گل و  کارایی ۲۷ بهترین بازیکن شد. پیش از این تیم گروه بهمن موفق شده بود با نتیجه ۷۹ بر ۴۹ تیم ستاد گاز را در مرحله پلی‌آف اول شکست دهد و با کسب دومین پیروزی مقابل این تیم به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.

 

تیم‌های مهرسان تهران و داتیس یزد در این مرحله به رقابت پرداختند و در نهایت داتیس با نتیجه ۸۶ بر ۲۵ این دیدار را واگذار کرد. زهرا عدالتکار در این بازی با ۱۲ امتیاز، ۸ ریباند، ۳ توپ ربایی و کارایی ۲۵ بهترین بازیکن بود. مهرسان در مرحله پلی‌آف اول با نتیجه ۹۳ بر ۳۲ به پیروزی رسید و با کسب دو برد پیاپی به مرحله نیمه‌نهایی صعود کرد.

 

آکادمی سحر در دومین دیدار خود مقابل ذوب آهن اصفهان با نتیجه ۶۶ بر ۴۲ مغلوب شد. انیس مرادی با ۱۱ امتیاز، ۲۱ ریباند، ۳ پاس گل و کارایی ۲۸ بهترین بازیکن این دیدار بود. در مرحله پلی‌آف اول آکادمی سحر با نتیجه ۵۸ بر ۵۳ به پیروزی رسیده بود، بنابراین تیم صعودکننده به مرحله نیمه‌نهایی در دیدار سوم مشخص خواهد شد.

 

دیدار تیم‌های بینالود خودرو نیشابور و پالایش نفت آبادان در مرحله پلی‌آف دوم روز پنج‌شنبه ۵ بهمن ماه ساعت ۱۲ برگزار خواهد شد.

فدراسیون بسکتبال در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید